Ірина Григоренко провела нараду щодо складних погодних умов
Ірина Григоренко провела нараду щодо складних погодних умов

Поділитися новиною:

Ірина Григоренко провела нараду щодо складних погодних умов

29 січня проведено засідання районного оперативного штабу  з вжиття невідкладних заходів щодо забезпечення належного функціонування систем життєзабезпечення населення та оперативного реагування на можливі надзвичайні ситуації  протягом 2017-2018 років,  в якому брали участь 9 чоловік, з наступним порядком денним:

            1. Про готовність органів виконавчої влади до протидії загрозам у зв’язку з ускладненням погодних умов протягом зимового періоду 2018 року.

Доповідали про стан готовності та приймали участь у обговоренні:

1. Куштим Г.В. – начальник відділу   містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, розвитку інфраструктури та цивільного захисту районної державної адміністрації, заступник голови районного оперативного штабу.

2. Магомедов Ф.А. – Дворічанський селищний голова.

3. Тян О.І. – т.в.о. начальника Дворічанського районного сектору Головного управління ДСНС України у Харківській області.

4. Олійник В.В. – начальник філії «Дворічанський райавтодор» ДП «Харківський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України».

5. Павліченко А.В. – начальник дільниці служби експлуатації систем газопостачання Управління  експлуатації,   закріплений   за  віддаленим   робочим   місцем    смт. Дворічна Куп’янського територіального підрозділу ПАТ «Харківгаз».

6. Тітов Є.І. – начальник Дворічанського району електричних мереж АК «Харківобленерго».

            Заслухавши доповіді та з урахуванням обговорення районний оперативний штаб вирішив:

1. Прийняти до відома протокол засідання регіонального оперативного штабу з вжиття невідкладних заходів у разі виникнення надзвичайних ситуацій протягом зимового періоду 2017-2018 років від 20.01.18 року.

2. Прийняти до відома інформацію доповідачів.

3. Відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, розвитку інфраструктури та цивільного захисту районної державної адміністрації:

3.1. Організувати  моніторинг можливого негативного впливу погодних умов на стале функціонування систем життєзабезпечення.

3.2. Організувати своєчасне інформування населення через ЗМІ про ускладнення погодних умов, роботу, яка ведеться відповідними службами та порядок дій населення у цей період.

Термін виконання: протягом періоду ускладнення погодних умов

4. Дворічанській дільниці служби експлуатації систем газопостачання Управління  експлуатації Куп’янського територіального підрозділу ПАТ «Харківгаз» та Дворічанському РЕМ АК «Харківобленерго» забезпечити ліквідацію аварій у системах життєзабезпечення (енерго та газопостачання) населених пунктів у разі їх виникнення.

Термін виконання: протягом періоду ускладнення погодних умов

5. Дворічанському відділенню поліції Куп’янського відділу поліції  ГУ Національної поліції в Харківській області вжити заходів щодо забезпечення безпечного руху автомобілів протягом періоду погіршення погодних умов.

Термін виконання: протягом періоду ускладнення погодних умов

6. Філії «Дворічанський райавтодор» ДП «Харківський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» забезпечити цілодобову роботу для розчистки шляхів, посипання підйомів, спусків на дорогах району піщано-солевою сумішшю.

Термін виконання: протягом періоду ускладнення погодних умов

7. Дворічанському селищному голові забезпечити готовність комунальних служб до реагування на надзвичайні ситуації на території селища (аналогічні заходи рекомендується провести сільськім радам).

Термін виконання: протягом періоду ускладнення погодних умов

8. Дворічанському районному сектору Головного управління ДСНС України у Харківській області:

            8.1. Забезпечити надання допомоги транспортним засобам при розблокуванні автомобільних заторів.

            8.2. Організувати роботу щодо розгортання мобільного пункту обігріву для надання допомоги людям на період ускладнення погодних умов та значного пониження температури.

Термін виконання: протягом періоду ускладнення погодних умов

8.3. Забезпечити координацію усіх відповідних служб  життєзабезпечення району за телефоном 76501 або за багатоканальним телефоном 101.

Термін виконання: постійно

 

Альбом: Альбом:
Web-адреса: dvorichna-rda.gov.ua/news/id/9416 | Переглядів: 81Дата публікації: 15:24 29.01.2018
Пошук
Консультації з громадськістю
Консультація міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
...
Анонс подій
25.05.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко І.В. з заступником голови та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко І.В. з заступником голови та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:25.05.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
08:00 - Цикл тематичних полиць «Зелені свята» Цикл тематичних полиць «Зелені свята» Організатор:Кіптіла С.І., директор ЦБС Час проведення:25.05.2018 08:00 Місце проведення:Бібліотечні філії району
08:30 - Свято Останній дзвоник Свято Останній дзвоник Організатор:Коваль Н.І. – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:25.05.2018 08:30 Місце проведення:Дворічанська ЗОШ І-ІІІ ступенів
08:30 - Свято Останній дзвоник Свято Останній дзвоник Організатор:Коваль Н.І. – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:25.05.2018 08:30 Місце проведення:Заклади загальної середньої освіти
10:00 - Свято Останній дзвоник Свято Останній дзвоник Організатор:Коваль Н.І. – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:25.05.2018 10:00 Місце проведення:Дворічанский ліцей
15:00 - Виявлення неповнолітніх, які вживають алкогольні напої (слабоалкогольні) напої Виявлення неповнолітніх, які вживають алкогольні напої (слабоалкогольні) напої Організатор:Бережна С.Л. – головний спеціаліст служби у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.05.2018 15:00 Місце проведення:Територія Богданівської сільської ради
15:00 - Робоча нарада з питань результатів роботи за поточний тиждень Робоча нарада з питань результатів роботи за поточний тиждень Організатор:Мараховська О.А. – начальник відділу організаційної роботи та масових комунікації апарату райдержадміністрації Час проведення:25.05.2018 15:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
26.05.2018
день - Святкові заходи до Дня громади села Миколаївка, Миколаївської сільської ради за участю керівництва району Святкові заходи до Дня громади села Миколаївка, Миколаївської сільської ради за участю керівництва району Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:26.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:с. Миколаївка, Миколаївська сільська рада
17:00 - Участь у чемпіонаті Харківської області з футболу (команда Геліос Академія – ФК Дворічна) Участь у чемпіонаті Харківської області з футболу (команда Геліос Академія – ФК Дворічна) Організатор:Каща В.В. – директор КП «ДРЦ ФЗН «Спорт для всіх» Час проведення:26.05.2018 17:00 Місце проведення:м. Харків
27.05.2018
Докладніше
Посилання















 



 

 

Версія для слабо- зорих