БУДІВНИЦТВО ШКОЛИ У ПІСОЧИНІ ЗНАХОДИТЬСЯ НА ЗАВЕРШАЛЬНОМУ ЕТАПІ
БУДІВНИЦТВО ШКОЛИ У ПІСОЧИНІ ЗНАХОДИТЬСЯ НА ЗАВЕРШАЛЬНОМУ ЕТАПІ

Поділитися новиною:

БУДІВНИЦТВО ШКОЛИ У ПІСОЧИНІ ЗНАХОДИТЬСЯ НА ЗАВЕРШАЛЬНОМУ ЕТАПІ

11 липня голова ХОДА Юлія Світлична перевірила стан готовності нового навчального закладу до відкриття.

«Будівництво школи у мікрорайоні «Мобіль» знаходиться на завершальному етапі. Сучасна школа на 640 місць будувалася менше двох років. Це стало можливим завдяки об’єднанню зусиль на всіх рівнях. Нам вдалося домогтися фінансування з державного бюджету, область також виділила кошти. Крім того, бюджетна децентралізація, запроваджена Президентом, дає результати - і районний та селищний бюджети також мають змогу виділяти кошти на будівництво», - зазначила Юлія Світлична.

Вона повідомила, що найближчим часом навчальні кабінети будуть оснащені мультимедійним обладнанням. У закладі буде облаштовано два комп’ютерні класи та два лінгафонні кабінети для вивчення іноземних мов. Спортивна зала матиме необхідне знаряддя для якісного проведення уроків фізкультури. Учні матимуть змогу займатися футболом, баскетболом, бадмінтоном, легкою атлетикою, гімнастикою, також будуть уроки тенісу та бадмінтону.

«Ми робимо все, щоб і педагогам було зручно працювати, і дітям було цікаво навчатися, - підкреслила керівник області. - Зараз у школі вже встановлюють меблі. До 1 вересня ми плануємо встановити все обладнання та прийняти дітей».

Також Юлія Світлична зауважила, що заклад будується у відповідності до вимог інклюзивної освіти. Зокрема, для дітей з особливими потребами замовлено спеціальні меблі, облаштовується кімната психологічного розвантаження. Заклад обладнаний пандусом для візків, має тротуар з низькими бортами для осіб з інвалідністю, місця для паркування зазначених осіб.

Як відмітила директор школи Галина Волобуєва, цікавою для дітей стане незвичайна бібліотека. Вона буде розділена на декілька зон.

«Бібліотека стане інформаційним центром, який буде оснащено відповідною комп'ютерною технікою. Окрім того, у приміщенні буде створено інтелектуальну зону, де діти зможуть грати у шахи. Ми замовили спеціальні меблі, також у планах - придбати напільні шахи. Буде й зона, де у комфортних умовах на диванчиках учні зможуть читати у зручній для себе позі. Окрім того, буде облаштовано зону, де діти зможуть погратися», - зазначила Галина Волобуєва.

Також вона розповіла, що школа має цікаве естетичне оформлення. Зокрема, на стінах у кабінеті української мови та літератури зображено портрети митців, у класах фізики, хімії, біології – портрети вчених, яскравими фарбами та малюнками оформлені вестибюль школи та інші приміщення.

Наразі оздоблювальні та будівельні роботи майже завершені, на першому поверсі залишилося пофарбувати декілька приміщень, зробити деякі малюнки у класах. У школі проводиться прибирання, до якого долучилися і вчителі, і батьки майбутніх учнів. Паралельно триває монтаж меблів, які поетапно завозяться до школи. Спеціалісти монтують шкільні дошки та встановлюють жалюзі на вікна.

Юлія Світлична особисто контролює питання будівництва школи. Голова ХОДА поставила завдання виконувати роботи якісно та швидко, щоб 1 вересня діти селища Пісочин сіли за парти нової школи.

Нагадаємо, будівництво школи в мікрорайоні «Мобіль» розпочалося наприкінці 2015 року. Виділення коштів на роботи з державного та обласного бюджету домоглася голова ХОДА Юлія Світлична. Це перша школа, яку зводять «з нуля» в Харківській області за останні 12 років. Школа триповерхова. Навчатися тут зможуть 640 дітей. Зараз у Пісочині не вистачає близько 800 шкільних місць. У селищі працюють два навчальні заклади: колегіум, який переповнений у два рази, і школа, де кількість учнів на 30% перевищує планові показники.

Всього до послуг учнів у школі буде 27 навчальних кабінетів, 2 комп’ютерні класи (59 ПК), 2 лінгафонні кабінети, спортивна зала, актова зала, бібліотека, спортивний майданчик, стадіон, їдальня, відпочинкові зони, кімната для відпочинку дітей з особливими потребами.

За сучасними вимогами будуть обладнані кабінети фізики, хімії, біології, географії, інформатики, початкової школи, математики, української мови, історії України, мистецтва й лінгафонний кабінет.

 

Відео: https://fex.net/#!213607286799

За матеріалами сайту Харківської ОДА

Альбом: БУДІВНИЦТВО ШКОЛИ У ПІСОЧИНІ ЗНАХОДИТЬСЯ НА ЗАВЕРШАЛЬНОМУ ЕТАПІ Альбом: БУДІВНИЦТВО ШКОЛИ У ПІСОЧИНІ ЗНАХОДИТЬСЯ НА ЗАВЕРШАЛЬНОМУ ЕТАПІ Альбом: БУДІВНИЦТВО ШКОЛИ У ПІСОЧИНІ ЗНАХОДИТЬСЯ НА ЗАВЕРШАЛЬНОМУ ЕТАПІ Альбом: БУДІВНИЦТВО ШКОЛИ У ПІСОЧИНІ ЗНАХОДИТЬСЯ НА ЗАВЕРШАЛЬНОМУ ЕТАПІ
Web-адреса: dvorichna-rda.gov.ua/news/id/8953 | Переглядів: 114Дата публікації: 08:29 12.07.2017
Пошук
Районна державна адміністрація
КерівництвоПозаштатні радники голови Дворічанської районної державної адміністраціїМісцезнаходження, поштова адреса, номери засобів зв’язку, адреса електронної поштиРегламентСтруктура Дворічанської районної державної адміністраціїКонсультативно-дорадчі органи райдержадміністраціїГромадська рада при райдержадміністраціїЗакон України Про місцеві державні адміністраціїКонституція УкраїниРозклад роботи та графік прийомуПРАВИЛА внутрішнього службового розпорядку для державних службовців та працівників апарату Дворічанської районної державної адміністрації,її структурних підрозділів, які не є юридичною особоюІнформація щодо діяльності райдержадміністрації у сфері регуляторної політикиДоступ до публічної інформаціїШтатний розпис,кошторис Бюджетний запит на 2016-2018 рокиНоменклатура справ
Консультації з громадськістю
Консультація міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
17.01.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Зустріч з колективом КЗОЗ «Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дворічанського підрозділу Куп’янського відділення Зустріч з колективом КЗОЗ «Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дворічанського підрозділу Куп’янського відділення Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 09:00 Місце проведення:КЗОЗ «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дворічанського підрозділу Куп’янського відділення
10:00 - Участь у першому турі ІІ (обласного) етапу конкурсу-захисту наукових робіт МАН з української мови та літератури Участь у першому турі ІІ (обласного) етапу конкурсу-захисту наукових робіт МАН з української мови та літератури Організатор:Коваль Н.І. – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків
15:00 - Засідання ради з вирішення питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення (Нейман С.В., керівник апарату райдержадміністрації, голова ради) Засідання ради з вирішення питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення (Нейман С.В., керівник апарату райдержадміністрації, голова ради) Організатор:Катеренюк В.І. – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 15:00 Місце проведення:Райдержадміністрація, кабінет №30
18.01.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Особистий прийом громадян голови райдержадміністрації Григоренко І.В. Особистий прийом громадян голови райдержадміністрації Григоренко І.В. Організатор:Катеренюк В.І. – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:18.01.2018 09:00 Місце проведення:Громадська приймальня райдержадміністрації
10:00 - Участь у обласному етапі фольклорного свята-фестивалю «Щедрий вечір» Участь у обласному етапі фольклорного свята-фестивалю «Щедрий вечір» Організатор:Коваль Н.І. – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:18.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків
13:00 - Робоча нарада щодо підготовки планів основних заходів райдержадміністрації на наступний тиждень Робоча нарада щодо підготовки планів основних заходів райдержадміністрації на наступний тиждень Організатор:Мараховська О.А. – начальник відділу організаційної роботи та масових комунікації апарату райдержадміністрації Час проведення:18.01.2018 13:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
13:00 - Виявлення неповнолітніх, які вживають алкогольні напої (слабоалкогольні) Виявлення неповнолітніх, які вживають алкогольні напої (слабоалкогольні) Організатор:Пархоменко Н.Ю. – начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.01.2018 13:00 Місце проведення:Територія Вільшанської сільської ради
19.01.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
08:30 - Відвідування керівництвом райдержадміністрації храму на свято Богоявлення (Водохрещення) Відвідування керівництвом райдержадміністрації храму на свято Богоявлення (Водохрещення) Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:30 Місце проведення:Храм Успіня Пресвятої Богородиці
15:00 - Робоча нарада з питань результатів роботи за поточний тиждень Робоча нарада з питань результатів роботи за поточний тиждень Організатор:Мараховська О.А. – начальник відділу організаційної роботи та масових комунікації апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 15:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
Докладніше
Посилання