У Харкові відкрилися два центри надання соціальних послуг «Прозорий офіс»
У Харкові відкрилися два центри надання соціальних послуг «Прозорий офіс»

Поділитися новиною:

У Харкові відкрилися два центри надання соціальних послуг «Прозорий офіс»

Володимир Гройсман та Юлія Світлична відвідали «Прозорий офіс» соцпослуг у його перший робочий день

Глава ХОДА зазначила: Харків став одним з 5 міст країни, де реалізується пілотний проект, що фінансується Кабінетом Міністрів України.

На реалізацію проекту в Харківській області спрямували 21 млн грн. У результаті створено два центри надання соціальних послуг, що працюють у форматі «прозорий офіс», - у Шевченківському та Київському районах міста Харків. Офіси розташовані в приміщеннях адміністрацій районів на вул. Чернишевській, 55, і пр. Науки, 17а.

«У «прозорих офісах» надаватимуть 236 послуг по всіх видах і напрямках, включаючи також адміністративні послуги», - пояснила Юлія Світлична.

Так, харків'яни можуть звернутися до центрів з питань реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання, отримання паспорта громадянина України у вигляді ID- карти, отримання паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм для виїзду за кордон. Також тут оформлять цілий пакет різноманітних соціальних послуг - компенсацій, пільг, субсидій, послуг у сфері пенсійного забезпечення тощо. Документи приймуть протягом 15 хвилин. Частина послуг доступна в електронному вигляді: подати заяву та необхідні документи можна через електронний кабінет на веб-порталі центру. Також онлайн можна записатися на прийом на зручний час і не проводити години в черзі.

Юлія Світлична підкреслила, що головні переваги центрів - орієнтований на громадян режим роботи та некабінетна система обслуговування, що додасть прозорості роботі чиновників. У «прозорих офісах» також створені умови для осіб з обмеженими фізичними можливостями. У тому числі, співробітники офісів пройшли курс навчання мові жестів.

 

За матеріалами сайту Харківської ОДА: http://kharkivoda.gov.ua/news/86215

Відео:  http://fex.net/#!519117182154

Альбом: Володимир Гройсман та Юлія Світлична відвідали «Прозорий офіс» соцпослуг у його перший робочий день Альбом: Володимир Гройсман та Юлія Світлична відвідали «Прозорий офіс» соцпослуг у його перший робочий день Альбом: Володимир Гройсман та Юлія Світлична відвідали «Прозорий офіс» соцпослуг у його перший робочий день Альбом: Володимир Гройсман та Юлія Світлична відвідали «Прозорий офіс» соцпослуг у його перший робочий день
Web-адреса: dvorichna-rda.gov.ua/news/id/8800 | Переглядів: 102Дата публікації: 13:40 27.04.2017
Пошук
Районна державна адміністрація
КерівництвоПозаштатні радники голови Дворічанської районної державної адміністраціїМісцезнаходження, поштова адреса, номери засобів зв’язку, адреса електронної поштиРегламентСтруктура Дворічанської районної державної адміністраціїКонсультативно-дорадчі органи райдержадміністраціїГромадська рада при райдержадміністраціїЗакон України Про місцеві державні адміністраціїКонституція УкраїниРозклад роботи та графік прийомуПРАВИЛА внутрішнього службового розпорядку для державних службовців та працівників апарату Дворічанської районної державної адміністрації,її структурних підрозділів, які не є юридичною особоюІнформація щодо діяльності райдержадміністрації у сфері регуляторної політикиДоступ до публічної інформаціїШтатний розпис,кошторис Бюджетний запит на 2016-2018 рокиНоменклатура справ
Консультації з громадськістю
Консультація міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
17.01.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Зустріч з колективом КЗОЗ «Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дворічанського підрозділу Куп’янського відділення Зустріч з колективом КЗОЗ «Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дворічанського підрозділу Куп’янського відділення Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 09:00 Місце проведення:КЗОЗ «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дворічанського підрозділу Куп’янського відділення
10:00 - Участь у першому турі ІІ (обласного) етапу конкурсу-захисту наукових робіт МАН з української мови та літератури Участь у першому турі ІІ (обласного) етапу конкурсу-захисту наукових робіт МАН з української мови та літератури Організатор:Коваль Н.І. – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків
15:00 - Засідання ради з вирішення питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення (Нейман С.В., керівник апарату райдержадміністрації, голова ради) Засідання ради з вирішення питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення (Нейман С.В., керівник апарату райдержадміністрації, голова ради) Організатор:Катеренюк В.І. – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 15:00 Місце проведення:Райдержадміністрація, кабінет №30
18.01.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Особистий прийом громадян голови райдержадміністрації Григоренко І.В. Особистий прийом громадян голови райдержадміністрації Григоренко І.В. Організатор:Катеренюк В.І. – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:18.01.2018 09:00 Місце проведення:Громадська приймальня райдержадміністрації
10:00 - Участь у обласному етапі фольклорного свята-фестивалю «Щедрий вечір» Участь у обласному етапі фольклорного свята-фестивалю «Щедрий вечір» Організатор:Коваль Н.І. – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:18.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків
13:00 - Робоча нарада щодо підготовки планів основних заходів райдержадміністрації на наступний тиждень Робоча нарада щодо підготовки планів основних заходів райдержадміністрації на наступний тиждень Організатор:Мараховська О.А. – начальник відділу організаційної роботи та масових комунікації апарату райдержадміністрації Час проведення:18.01.2018 13:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
13:00 - Виявлення неповнолітніх, які вживають алкогольні напої (слабоалкогольні) Виявлення неповнолітніх, які вживають алкогольні напої (слабоалкогольні) Організатор:Пархоменко Н.Ю. – начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.01.2018 13:00 Місце проведення:Територія Вільшанської сільської ради
19.01.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
08:30 - Відвідування керівництвом райдержадміністрації храму на свято Богоявлення (Водохрещення) Відвідування керівництвом райдержадміністрації храму на свято Богоявлення (Водохрещення) Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:30 Місце проведення:Храм Успіня Пресвятої Богородиці
15:00 - Робоча нарада з питань результатів роботи за поточний тиждень Робоча нарада з питань результатів роботи за поточний тиждень Організатор:Мараховська О.А. – начальник відділу організаційної роботи та масових комунікації апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 15:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
Докладніше
Посилання