До відновлювальних робіт у Балаклійському районі залучили 11 будівельних компаній
До відновлювальних робіт у Балаклійському районі залучили 11 будівельних компаній

Поділитися новиною:

До відновлювальних робіт у Балаклійському районі залучили 11 будівельних компаній

Про це повідомила глава ХОДА Юлія Світлична.

За її інформацією, в місті Балаклія та селах, які постраждали від НС на території 65-го арсеналу, пошкоджені 265 будівель, у тому числі 231 житловий будинок (114 приватних і 117 багатоквартирних), 22 об'єкти інфраструктури та промисловості, 12 об'єктів соціальної сфери, у тому числі дві школи й два дитячі садки.

«Всі 265 будівель обстежено, складено акти. Аварійні роботи (закриття віконних і дверних прорізів) виконано вже на 80%, до кінця дня плануємо їх закінчити, - повідомила Юлія Світлична. - Також сьогодні будівельні компанії беруться до відновлювальних робіт покрівель, віконних і дверних прорізів. На даний момент складаються відповідні поадресні графіки робіт, йде розміщення будівельників, завезення інструментів, техніки і обладнання. Планується робота 11 будівельних компаній Харкова та Харківської області. Цих сил достатньо».

Керівник області повідомила, що, за даними на ранок 27 березня, в пунктах евакуації перебувало 270 мешканців Балаклійського району. На ранковому засіданні регіонального штабу з ліквідації наслідків НС було прийнято рішення про повернення людей додому. Для цієї мети балаклійцям нададуть транспорт.

«Що стосується відновлення роботи дитсадків, то всі не постраждалі дитячі дошкільні установи вже працюють. Один з постраждалих дитячих садків планують відновити протягом 2 - 3 днів, другий (у селищі Нафтовиків) потребує капітального ремонту, дітей з цього садка тимчасово направлять до найближчого дошкільного закладу району», - повідомила Юлія Світлична.

Вона також зазначила, що за час ліквідації НС до Балаклійського району надійшло понад 120 тонн гуманітарної допомоги, у тому числі понад 50 тонн продуктів харчування, медикаментів та засобів гігієни та понад 70 тонн будматеріалів.

На даний момент у Балаклійському районі тривають роботи з розмінування за територією населених пунктів. Розмінування самого міста Балаклія та населених пунктів у 10-кілометровій зоні завершили 26 березня.

 

Альбом: До відновлювальних робіт у Балаклійському районі залучили 11 будівельних компаній Альбом: До відновлювальних робіт у Балаклійському районі залучили 11 будівельних компаній Альбом: До відновлювальних робіт у Балаклійському районі залучили 11 будівельних компаній
Web-адреса: dvorichna-rda.gov.ua/news/id/8723 | Переглядів: 79Дата публікації: 13:16 27.03.2017
Пошук
Районна державна адміністрація
КерівництвоПозаштатні радники голови Дворічанської районної державної адміністраціїМісцезнаходження, поштова адреса, номери засобів зв’язку, адреса електронної поштиРегламентСтруктура Дворічанської районної державної адміністраціїКонсультативно-дорадчі органи райдержадміністраціїГромадська рада при райдержадміністраціїЗакон України Про місцеві державні адміністраціїКонституція УкраїниРозклад роботи та графік прийомуПРАВИЛА внутрішнього службового розпорядку для державних службовців та працівників апарату Дворічанської районної державної адміністрації,її структурних підрозділів, які не є юридичною особоюІнформація щодо діяльності райдержадміністрації у сфері регуляторної політикиДоступ до публічної інформаціїШтатний розпис,кошторис Бюджетний запит на 2016-2018 рокиНоменклатура справ
Консультації з громадськістю
Консультація міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
17.01.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Зустріч з колективом КЗОЗ «Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дворічанського підрозділу Куп’янського відділення Зустріч з колективом КЗОЗ «Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дворічанського підрозділу Куп’янського відділення Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 09:00 Місце проведення:КЗОЗ «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дворічанського підрозділу Куп’янського відділення
10:00 - Участь у першому турі ІІ (обласного) етапу конкурсу-захисту наукових робіт МАН з української мови та літератури Участь у першому турі ІІ (обласного) етапу конкурсу-захисту наукових робіт МАН з української мови та літератури Організатор:Коваль Н.І. – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків
15:00 - Засідання ради з вирішення питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення (Нейман С.В., керівник апарату райдержадміністрації, голова ради) Засідання ради з вирішення питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення (Нейман С.В., керівник апарату райдержадміністрації, голова ради) Організатор:Катеренюк В.І. – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 15:00 Місце проведення:Райдержадміністрація, кабінет №30
18.01.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Особистий прийом громадян голови райдержадміністрації Григоренко І.В. Особистий прийом громадян голови райдержадміністрації Григоренко І.В. Організатор:Катеренюк В.І. – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:18.01.2018 09:00 Місце проведення:Громадська приймальня райдержадміністрації
10:00 - Участь у обласному етапі фольклорного свята-фестивалю «Щедрий вечір» Участь у обласному етапі фольклорного свята-фестивалю «Щедрий вечір» Організатор:Коваль Н.І. – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:18.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків
13:00 - Робоча нарада щодо підготовки планів основних заходів райдержадміністрації на наступний тиждень Робоча нарада щодо підготовки планів основних заходів райдержадміністрації на наступний тиждень Організатор:Мараховська О.А. – начальник відділу організаційної роботи та масових комунікації апарату райдержадміністрації Час проведення:18.01.2018 13:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
13:00 - Виявлення неповнолітніх, які вживають алкогольні напої (слабоалкогольні) Виявлення неповнолітніх, які вживають алкогольні напої (слабоалкогольні) Організатор:Пархоменко Н.Ю. – начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.01.2018 13:00 Місце проведення:Територія Вільшанської сільської ради
19.01.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації Григоренко В.І. з та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
08:30 - Відвідування керівництвом райдержадміністрації храму на свято Богоявлення (Водохрещення) Відвідування керівництвом райдержадміністрації храму на свято Богоявлення (Водохрещення) Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:30 Місце проведення:Храм Успіня Пресвятої Богородиці
15:00 - Робоча нарада з питань результатів роботи за поточний тиждень Робоча нарада з питань результатів роботи за поточний тиждень Організатор:Мараховська О.А. – начальник відділу організаційної роботи та масових комунікації апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 15:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
Докладніше
Посилання