|
Забезпечити свою покупку в Інтернеті можна за допомогою:
Відправлення товару з післяплатою. Післяплата – спосіб розрахунку, коли гроші за товар сплачуються у поштовому відділенні та за додаткову плату надсилаються продавцеві. При післяплаті можна оглянути товар прямо у відділенні та відмовитися від купівлі, якщо він не підійшов.
Повернення оплати через банк. Якщо Ви оплатили покупку в Інтернеті, а продавець не відправив куплений товар - зверніться до свого банку із заявою про повернення сплачених коштів. Банк пояснить, чи можливе повернення коштів, скоординує подальші дії та проведе розслідування.
Якщо через банк повернути гроші не вдалося - звертайтеся із позовом про відшкодування коштів до суду.
Куди скаржитися на шахраїв в Інтернеті?
Якщо Ви стали жертвою Інтернет-шахрайства – не соромтеся, звертайтеся у правоохоронні органи. В Управлінні по боротьбі з кіберзлочинністю МВС України можна оформити електронну заяву про випадок правопорушення: www.cyberpolice.gov.ua
Якщо гроші були переведені шахраєві через платіжну онлайн систему, то варто звернутися в службу підтримки цієї платіжної системи. Є ймовірність, що після цього рахунок шахрая заблокують.
У випадку з Інтернет-магазинами потрібно написати скаргу на адресу продавця. Якщо претензія буде проігнорована, то потрібно буде подати заяву в правоохоронні органи або звернутися в прокуратуру.
Зауважте, що власники Інтернет-магазину не є недосяжними. Сайт знаходиться на хостингу, а це припускає наявність паспортних даних власника. Якщо на ресурсі вказано юридичну адресу, то ви можете відразу подати в суд і відстояти свої права споживача.
Єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги
0-800-213-103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).
Web-адреса: dvorichna-rda.gov.ua/news/id/11682 | Переглядів: 228 | Дата публікації: 08:31 15.10.2019 |