Охорона праці на роботі майбутнього
Охорона праці на роботі майбутнього

Поділитися новиною:

Охорона праці на роботі майбутнього

       Охорона праці – засіб збереження життя та здоров’я людини у процесі трудової діяльності.

       З метою підтримки демократії та соціального діалогу, боротьби з бідністю й безробіттям, заборони використання дитячої праці у 1919 році заснована Міжнародна організація праці (МОП), яка у 2019 році святкує свій 100-річний ювілей.

        Для привертання уваги світової громадськості до масштабів проблеми, а також до того, яким чином створення і просування культури охорони раці може сприяти зниженню смертності на робочому місці, Міжнародна організація праці оголосила 28 квітня Всесвітнім днем охорони праці. Вперше він відзначався у 2003 році. З часом цей день об’єднав усіх, хто прагне зробити роботу людини більш безпечною для її здоров’я та життя.

       В Україні згідно з Указом Президента від 18 серпня 2006 року № 685/200 встановлено національний День охорони праці, який збігається із Всесвітнім днем охорони праці і проводиться на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності та галузей економічної діяльності – 28 квітня.

       У 2019 році Всесвітній день охорони праці вирішено приурочити темі «Охорона праці на роботі майбутнього». Вибір теми обумовлений викликами і змінами в сфері праці, які відбулися в результаті розвитку технологій і під дією нових демографічних, глобалізаційних, кліматичних та інших факторів.

       Всесвітній день охорони праці у 2019 році стане лише початком всесвітніх подій та заходів, присвячених охороні праці на роботі майбутнього, що триватимуть протягом усього року. Як зазначає МОП, завдяки знанням та досвіду, накопиченим за 100 років, вона готова зрозуміти і прийняти ті виклики, які виникатимуть на шляху до бажаних змін у сфері праці.

       МОП підготує глобальний звіт з цього приводу, поділившись історією про 100-річне збереження життя та пропагування безпечного і здорового робочого середовища. У цьому звіті буде відображена еволюція охорони праці, починаючи з періоду заснування МОП у 1919 році. Крім цього,  у ньому будуть визначені основні поворотні моменти, які вплинули на цю сферу, а також на те, у який спосіб МОП сприяє підвищенню рівня охорони праці.

       Важливо також, що у глобальному звіті будуть висвітлюватися ті зміни у графіку роботи, технологіях (цифровізація та інформаційні й комунікаційні технології, робота платформ, автоматизація та робототехніка), а також демографічні, глобалізаційні, кліматичні  та інші чинники, які впливають на динаміку розвитку охорони праці та характер професій у цій сфері, незважаючи на нові і старі ризики та відмінності, що існують між розвинутими країнами та країнами, що розвиваються.

 

 

Підготовлено Управлінням соціального

                                                          захисту населення Дворічанської

                                                           районної державної адміністрації

Web-адреса: dvorichna-rda.gov.ua/news/id/11327 | Переглядів: 37Дата публікації: 09:10 12.06.2019
Пошук
Консультації з громадськістю
Консультація міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
...
Анонс подій
24.06.2019
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО з заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО з заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:24.06.2019 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, діяльність яких спрямовує та контролює голова райдержадміністрації Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, діяльність яких спрямовує та контролює голова райдержадміністрації Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:24.06.2019 09:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Апаратна нарада з керівниками підпорядкованих структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада з керівниками підпорядкованих структурних підрозділів райдержадміністрації Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:24.06.2019 09:00 Місце проведення:Райдержадміністрація, кабінет № 30
09:00 - Апаратна нарада з керівниками підпорядкованих структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада з керівниками підпорядкованих структурних підрозділів райдержадміністрації Організатор:Л.Чудік - заступник голови райдержадміністрації Час проведення:24.06.2019 09:00 Місце проведення:Райдержадміністрація, кабінет № 24
09:00 - Апаратна нарада з керівниками підпорядкованих структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада з керівниками підпорядкованих структурних підрозділів райдержадміністрації Організатор:О. Павленко – заступник голови Час проведення:24.06.2019 09:00 Місце проведення:Райдержадміністрація, кабінет № 25
09:00 - Виставка-знайомство: «Портрет Анни Ахматової», до125-ї річниці від Дня народження Анни Ахматової російської поетеси, українського походження Виставка-знайомство: «Портрет Анни Ахматової», до125-ї річниці від Дня народження Анни Ахматової російської поетеси, українського походження Організатор:О. Рєзнік – в.о. директора ЦБС Час проведення:24.06.2019 09:00 Місце проведення:центральна районна бібліотека
10:00 - Виступ вихованців гуртків центру дитячої та юнацької творчості з концертною програмою для дітей, що відпочивають у позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Лісова казка» Виступ вихованців гуртків центру дитячої та юнацької творчості з концертною програмою для дітей, що відпочивають у позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Лісова казка» Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:24.06.2019 10:00 Місце проведення:ПДЗОВ «Лісова казка»
13:30 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам при Дворічанськй районній державній адміністрації. Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам при Дворічанськй районній державній адміністрації. Організатор:Н. Скоропльот – начальник Управління соціального захисту населення райдержадміністрації Час проведення:24.06.2019 13:30 Місце проведення:смт Дворічна, вул. 35 Гвардійської дивізії, 9, кабінет № 11
25.06.2019
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО з заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО з заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:25.06.2019 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Л. ЧУДІК Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Л. ЧУДІК Організатор:В. Катеренюк – начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Час проведення:25.06.2019 09:00 Місце проведення:с. Піски, Пісківська сільська рада
10:00 - Засідання Харківської обласної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення Засідання Харківської обласної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:25.06.2019 10:00 Місце проведення:м. Харків, вул. Сумська, 64, 2-й поверх
11:00 - Колегія відділу освіти, молоді та спорту Колегія відділу освіти, молоді та спорту Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:25.06.2019 11:00 Місце проведення:Відділ освіти, молоді та спорту
26.06.2019
день - Урочистості з нагоди вручення документів про повну загальну середню освіту та свято «Випускний вечір» Урочистості з нагоди вручення документів про повну загальну середню освіту та свято «Випускний вечір» Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:26.06.2019 (протягом дня) Місце проведення:Заклади освіти району
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО з заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО з заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:26.06.2019 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації О. ПАВЛЕНКО Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації О. ПАВЛЕНКО Організатор:В. Катеренюк – начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Час проведення:26.06.2019 09:00 Місце проведення:с. Тавільжанка, Тавільжанська сільська рада
10:00 - Засідання колегії з питань: 1. Про стан надання населенню житлових субсидій. 2. Про підсумки роботи місцевих органів влади щодо соціально-правового захисту дітей, попередження негативних явищ за їх участю. Засідання колегії з питань: 1. Про стан надання населенню житлових субсидій. 2. Про підсумки роботи місцевих органів влади щодо соціально-правового захисту дітей, попередження негативних явищ за їх участю. Організатор:Катеренюк В.І. – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:26.06.2019 10:00 Місце проведення:Мала зала засідань, ІІІ поверх
11:00 - Робоча нарада голови райдержадміністрації за участі представників Головного територіального управління юстиції в рамках просвітницького проекту «Я маю право» Робоча нарада голови райдержадміністрації за участі представників Головного територіального управління юстиції в рамках просвітницького проекту «Я маю право» Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:26.06.2019 11:00 Місце проведення:Мала зала засідань, ІІІ поверх
Докладніше
Посилання
















 

 

Версія для слабо- зорих