Нове в законодавстві

З метою поліпшення взаємодії між органами виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг, місцевою владою, громадянами та задля покращення якості надання адміністративних послуг, які мають серед мешканців територіальної громади найбільший попит Урядом прийнято ряд законодавчих ініціатив щодо наближення адміністративних послуг до споживачів, зокрема:

         1.Постановою Кабінету Міністрів України від 07.12.2016 №921, яка набула чинності 19 грудня 2016 року, затверджено новий Порядок організації та ведення військового обліку призовників та військовозобов’язаних (далі – Порядок).

         Відповідно до пункту 58 Порядку реєстрація (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних може здійснюватися тільки при наявності в їхніх військово-облікових документах відомостей з районного (міського) військового комісаріату про зняття з військового обліку або перебування на військовому обліку за новим місцем проживання.

         Як і раніше, для реєстрації чи зняття з реєстрації місця проживання осіб призовного віку і військовозобов’язаним необхідно надавати документ, який підтверджує перебування на військовому обліку – військовий квиток, тимчасове посвідчення або посвідчення про приписку до військової дільниці (так зване «приписне свідоцтво»). Але в новому Порядку з’явився принцип територіальності. Орган реєстрації тепер зобов’язаний перевіряти наявність в цих документах відмітки з військового комісаріату того району, де заявник хоче зареєструватися.

         Крім того, новий Порядок регламентує систему взаємодії між органом реєстрації місця проживання та місцевими військовими комісаріатами. Зазначена вище постанова зобов’язує регулярно інформувати місцеві військові комісаріати про реєстрацію (зняття з реєстрації) місця проживання військовозобов’язаних і призовників, сприяти роботі з постановки на військовий облік і виявлення порушників правил військового обліку.

         2.Зроблено черговий крок у напрямку запровадження європейських стандартів захисту прав власності, економічних інтересів громадян та інвесторів. Постановою Кабінету Міністрів України від 21.12.2016 №990 затверджено Порядок здійснення контролю у сфері державної реєстрації. Міністерство юстиції України здійснюватиме контроль за діяльністю суб’єктів державної реєстрації та державних реєстраторів не тільки при розгляді скарг на рішення, дії або бездіяльність у сфері державної реєстрації, а й шляхом постійного моніторингу реєстраційних дій в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Прийнятий Порядок визначає підстави та критерії проведення такого моніторингу реєстраційних дій. Виявлення в процесі моніторингу порушень порядку державної реєстрації є підставою для проведення камеральної перевірки державних реєстраторів та/або суб’єктів державної реєстрації. Крім того, документом передбачено складання протоколу про адміністративне правопорушення, у разі виявлення за результатами моніторингу реєстраційних дій фактів неподання юридичною особою державному реєстратору інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи.

 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/921-2016-%D0%BF, http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=249617674) .

 

 

Начальник відділу з питань надання

адміністративних послуг районної

державної адміністрації, адміністратор                                        Т.М. Бологова

 

(05750)7-74-99

 

Переглядів: 475
Дата публікації: 14:54 18.01.2017
Пошук
ПУБЛІЧНИЙ ЗВІТ
Консультації з громадськістю
Консультація міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
...
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання



 

 




Результат пошуку зображень за запитом державний реєстр виборців