Про районний Штаб з питання підготовки та проведення літньої дитячої оздоровчої кампанії 2011 року

 ДВОРІЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

 

від 25 березня 2011 року                                                                         № 74

 

 

 

Про районний Штаб з питання

підготовки та проведення літньої

дитячої оздоровчої кампанії 2011 року

 

 

         Відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 21.04.2010 р. №205 «Про організацію оздоровлення та відпочинку дітей в 2010-2015 роках», розпорядження голови районної державної адміністрації від 05.05.2010 р. №131 «Про організацію оздоровлення та відпочинку дітей у 2010-2015 роках», керуючись ст.6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

         1. Утворити районний Штаб з питання підготовки та проведення літньої дитячої оздоровчої кампанії 2011 року і затвердити його персональний склад (додається).

         2. Відділу у справах сім’ї та молоді райдержадміністрації (Саніна О.І.) про результати роботи районного Штабу з питання підготовки та проведення літньої дитячої оздоровчої кампанії 2011 року інформувати голову райдержадміністрації   до 01.12.2011 р.

         3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Шахова О.Г.

 

Голова районної

державної адміністрації                                                              С.М.РАДЬКОВ

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядженням голови райдержадміністрації

від 25.03.2011 р. № 74

 

 

СКЛАД

районного Штабу з питання підготовки та проведення літньої

дитячої оздоровчої кампанії 2011 року

 

1. ШАХОВ                             - заступник голови райдержадміністрації, голова

Олександр Георгійович     Штабу                 

 

2. САНІНА                             - начальник відділу у справах сім’ї та молоді

Ольга Іванівна                        райдержадміністрації, секретар Штабу

 

3. БЕРВЕНО                           - директор Центру дитячої та юнацької творчості,

Ольга Миколаївна                   голова профспілкової організації працівників освіти        

                                                     району (за згодою)

 

4. БЄЛУХА                            - голова районної профспілкової організації

Людмила Анатоліївна            агропромислового комплексу (за згодою)

 

 

5. БРАГІНА                            - спеціаліст І категорії Куп’янської міжрайонної

Ірина Миколаївна                  виконавчої дирекції Харківського обласного                 

                                                   відділення фонду соціального страхування з         

                                                   тимчасової втрати працездатності (за згодою)

 

6. ВЕРБИЦЬКИЙ                 - начальник відділу фізичної культури та спорту

Олександр Вікторович          райдержадміністрації

 

7. КОВАЛЬ                            - начальник відділу освіти райдержадміністрації

Наталія Іванівна

                             

8. КРУГОВИЙ                       - начальник РВ ГУМНС України в Харківській

Віталій Вікторович                області (за згодою)

 

9.НОВІКОВА                         - оперуповноважений кримінальної міліції

Тетяна Олександрівна         у справах неповнолітніх Дворічанського РВ               

                                                  УМВС України в Харківській області (за згодою)

 

10. РУЩАК                            - начальник служби у справах дітей        

Олена Леонідівна                 райдержадміністрації

 

11. СКОРОПЛЬОТ                - начальник управління праці та соціального захисту

Надія Іванівна                         населення райдержадміністрації

12. СТЕЦЕНКО                     - начальник відділу з питань надзвичайних       

  Сергій Валентинович          ситуацій та цивільного захисту населення             

                                                    райдержадміністрації

 

13. ТАТАРЕНКО                   - начальник фінансового управління                

Віктор Миколайович             райдержадміністрації

 

14. ХАБОТА                          - головний державний санітарний лікар району

Василь Михайлович              (за згодою)

 

15. ЧЕРКАСОВ                      - головний лікар КЗОЗ «Дворічанська ЦРЛ»

Сергій Петрович                             (за згодою)                           

 

16. ЧУДІК                              - директор Районного центру соціальних служб для

Лілія Іванівна                         сім’ї, дітей та молоді

 

17. ЩОЛИЧЕВ                       - начальник відділу культури і туризму

Сергій Миколайович             райдержадміністрації

 

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                  І.М.ШАРЕНКО

 

 

 

/Саніна О.І./

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 213
Дата публікації: 03:00 01.01.1970
Пошук
Консультації з громадськістю
Консультація міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
...
Анонс подій
21.02.2019
день - Заходи до Міжнародного дня рідної мови Заходи до Міжнародного дня рідної мови Організатор:Л. Оганесян – головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:21.02.2019 (протягом дня) Місце проведення:Заклади освіти району
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:21.02.2019 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО Організатор:В. Катеренюк – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:21.02.2019 09:00 Місце проведення:Громадська приймальня райдержадміністрації
09:00 - Засідання районної комісії по розгляду заяв з питань призначення житлових субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім´ям Засідання районної комісії по розгляду заяв з питань призначення житлових субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім´ям Організатор:О. Павленко – заступник голови райдержадміністрації, голова комісії Час проведення:21.02.2019 09:00 Місце проведення:смт Дворічна, вул. 35-ї Гвардійської Дивізії, 9
09:00 - Книжкова виставка «Вона унікальна…твоя мова» до Міжнародного дня мов Книжкова виставка «Вона унікальна…твоя мова» до Міжнародного дня мов Організатор:С. Кіптіла – директор ЦБС Час проведення:21.02.2019 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Участь голови райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО у черговій сесії Дворічанської районної ради Участь голови райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО у черговій сесії Дворічанської районної ради Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:21.02.2019 10:00 Місце проведення:велика зала адмінбудинку
10:00 - Участь у обласному етапі Всеукраїнської філософської конференції учнівської молоді «Пізнай себе, свій рід, свій народ» Участь у обласному етапі Всеукраїнської філософської конференції учнівської молоді «Пізнай себе, свій рід, свій народ» Організатор:Л. Оганесян – головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:21.02.2019 10:00 Місце проведення:м. Харків
14:20 - «Барви рідного слова»: конкурс знавців української мови до Міжнародного дня рідної мови «Барви рідного слова»: конкурс знавців української мови до Міжнародного дня рідної мови Організатор:С. Кіптіла – директор ЦБС Час проведення:21.02.2019 14:20 Місце проведення:Дитяча районна бібліотека
15:00 - Місцева комісія ТЕБ та НС Дворічанського району Місцева комісія ТЕБ та НС Дворічанського району Організатор:Г. Куштим – начальник відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, розвитку інфраструктури та цивільного захисту, головний архітектор Час проведення:21.02.2019 15:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
22.02.2019
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:22.02.2019 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Нарада завідувачів закладів дошкільної освіти Нарада завідувачів закладів дошкільної освіти Організатор:Л. Оганесян – головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:22.02.2019 09:00 Місце проведення:Відділ освіти, молоді та спорту
10:00 - Перевірка умов проживання дітей в сім’ях, які перебувають в складних життєвих обставинах, сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях Перевірка умов проживання дітей в сім’ях, які перебувають в складних життєвих обставинах, сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях Організатор:О. Кісільов – начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.02.2019 10:00 Місце проведення:територіїя Вільшанської сільської ради
23.02.2019
09:00 - Змагання з міні футболу на кубок ДЮКФП «Юність» серед юнаків Змагання з міні футболу на кубок ДЮКФП «Юність» серед юнаків Організатор:Л. Оганесян – головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:23.02.2019 09:00 Місце проведення:ДЮКФП «Юність»
09:00 - Районний відбірковий тур конкурсу «Таланти ІІІ тисячоліття» (Вокал) Районний відбірковий тур конкурсу «Таланти ІІІ тисячоліття» (Вокал) Організатор:Л. Оганесян – головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:23.02.2019 09:00 Місце проведення:Центр дитячої та юнацької творчості
Докладніше
Посилання
















 

 

Версія для слабо- зорих