Інформація про роботу закладів культури у І півріччі 2011 року.

    І Н Ф О Р М А Ц І Я

про роботу закладів культури у І півріччі 2011 року.

 

                      В Дворічанському районі функціонують 48 закладів культури  –

  • районний Будинок культури;
  • 21 сільських Будинків культури та клубів;
  • централізована бібліотечна система, яка об’єднує центральну районну бібліотеку, дитячу районну бібліотеку, 22 сільських бібліотеки-філії;
  • дитяча музична школа;
  • районний краєзнавчий музей;               

               

                   В закладах культури працюють 90 осіб, в т.ч. на неповні ставки 60 чоловік, що складає 66,7%.

 

               В 2011 році на “Культуру” бюджетом передбачено 2200,3 тис. грн.. в т. ч.  районний бюджет – 1287,5 тис. грн.,  бюджет сільських рад – 912,8 тис. грн.

           За 6 місяців поточного року використано 1132,8 тис.грн. що складає 51,0%.

          Протягом поточного року закладами культури залучені кошти на галузь в сумі 28,2 тис.грн., в т.ч. надані платні послуги на суму 21,1 тис.грн.

            

             Потребують капітальних ремонтів  90% приміщень. В зимовий період 2010-2011рр.  опалювалися 13 закладів культури, що складає 27,0%.   В 28 закладах установлені  електрообігрівачі та «буржуйки» (опалюються окремі кімнати в бібліотеках та кімнати для гурткової роботи в клубних закладах).

             В 2011 році планується провести поточні ремонти в 21 закладах культури на 37,5 тис.грн. Станом на 01.07.2011 року проведені ремонти в 10 закладах на суму 7,7 тис.грн.

            Протягом півріччя, згідно плану роботи, відбулися 2 галузеві наради.

             Проведені 3 районні семінари-практикуми:

-для бібліотечних працівників району 2 семінари: «Популяризація української художньої літератури» (29.03.11.) та на базі Жовтневої сільської бібліотеки «Організація та використання бібліотечного фонду сільської бібліотеки» (31.05.11.).

-для працівників клубних установ «Створення та організація роботи хореографічного колективу у сільському Будинку культури» (25.05.11.)

 

        Книжковий фонд централізованої бібліотечної системи становить 258,9 тис. примірників. Бібліотеки району обслуговують щорічно близько 10,0 тис. жителів району.

           Поповнення бібліотечних фондів літературою здійснюється за рахунок надходжень від платних послуг та благодійної допомоги.

            Протягом поточного року  бібліотеками району отримано 0,4 тис.  примірників книг та періодичних видань на суму 3,9 тис. грн.

            В дитячій музичній школі навчається 64 учня.

            На території району функціонує районний краєзнавчий музей, який налічує  4,4 тис. експонатів. В 2011 році надійшло 117 предметів. Відвідали музей  4484  мешканців та гостей району.

           Продовжується інвентарізація пам’яток історії, їх паспортизація (протягом кварталу інвентарізація проведена 14-ти пам’яток) Матеріали інвентарізації направляються до управління культури і туризму облдержадміністрації.

            В клубних закладах працюють 55 клубних формувань, які охоплюють 570 учасників.

            Основними культурно-мистецькими заходами стали:

             10-й регіональний фестиваль виконавців дитячої пісні «Дюймовочка». Фестиваль зібрав понад 100 маленьких артистів віком від 5 до 12 років з 19 районів та 4-х міст Харківської області, а також гостей з Луганщини та м.Валуйки Бєлгородської області Російської Федерації. Фестиваль сприяє розвитку дитячої особистості, зміцненню дружніх стосунків між дітьми, всебічно розкриває багатогранні дитячі таланти і уміння.         

             Проведений районний фестиваль народної творчості «Баян-mix», в якому взяли участь самодіяльні артисти сільських клубів та гості з Куп’янського району.

             Театралізовані свята «З різдвом Христовим»;  тематичні заходи до Дня Соборності України; святкові концерти з нагоди 68-ї річниці визволення Дворічанщини від фашистських загарбників та Міжнародного жіночого дня 8 березня; тематичні вечори до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав; творчий вечір С.Щоличева «С любовью к женщине, музыке,...»; Всеукраїнський тиждень дитячої та юнацької книги «Живи книго»; цикл заходів до  Національного шевченківського дня та Дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні.

             Проведені районний етап обласного конкурсу на кращий сценарій масового заходу на тему «Моєї юності свята країна, моє життя й майбутнє України» та ІІ етап Конкурсу дитячого читання «Найкращий читач України 2011». Переможцем цього конкурсу стали Вязовська Ірина – учениця Топільської школи та ученик Дворічанської школи  Пишняк Нікіта

                Солістка районнаго Будинку культури А.Сизова прийняла участь у регіональному конкурсі виконавців естрадної пісні «Цвіт папороті» і отримала приз «Глядацьких симпатій».  

 

 

Переглядів: 162
Дата публікації: 13:47 09.07.2013
Пошук
Консультації з громадськістю
Консультація міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
...
Анонс подій
19.12.2018
день - Святкові заходи до Дня Святого Миколая Святкові заходи до Дня Святого Миколая Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:19.12.2018 (протягом дня) Місце проведення:Заклади освіти району
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:19.12.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації О. ПАВЛЕНКО Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації О. ПАВЛЕНКО Організатор:В, Катеренюк – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:19.12.2018 09:00 Місце проведення:Громадська приймальня райдержадміністрації
10:00 - Свято до Дня Святого Миколая для дітей соціально вразливих категорій за участю голови районної державної адміністрації Свято до Дня Святого Миколая для дітей соціально вразливих категорій за участю голови районної державної адміністрації Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:19.12.2018 10:00 Місце проведення:Центр дитячої та юнацької творчості
10:00 - Участь у нараді керівників місцевих органів управління освітою Участь у нараді керівників місцевих органів управління освітою Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:19.12.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків
12:00 - Участь у святковому відкритті районної Новорічної Ялинки Участь у святковому відкритті районної Новорічної Ялинки Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:19.12.2018 12:00 Місце проведення:Районний будинок культури
14:00 - Свято для дітей соціально неспроможних сімей інтернату Мечниківського навчально-виховного комплексу за участю голови районної державної адміністрації Свято для дітей соціально неспроможних сімей інтернату Мечниківського навчально-виховного комплексу за участю голови районної державної адміністрації Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:19.12.2018 14:00 Місце проведення:Мечниківський навчально-виховний комплекс
20.12.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:20.12.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО Організатор:В, Катеренюк – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:20.12.2018 09:00 Місце проведення:Громадська приймальня райдержадміністрації
09:00 - Засідання районної комісії по розгляду заяв з питань призначення житлових субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям Засідання районної комісії по розгляду заяв з питань призначення житлових субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям Організатор:Н. Скоропльот – начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Час проведення:20.12.2018 09:00 Місце проведення:смт Дворічна, вул. 35 Гвардійської дивізії, 9, каб. № 7
10:00 - Участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція» Участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція» Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:20.12.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків
10:00 - Подання матеріалів для участі в ІІ (обласному) етапі конкурсу-захисту наукових робіт Малої Академії Наук Подання матеріалів для участі в ІІ (обласному) етапі конкурсу-захисту наукових робіт Малої Академії Наук Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:20.12.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків
12:00 - Змагання присвячені до Дня Святого Миколая «Веселі старти» серед учнів 1-х класів Змагання присвячені до Дня Святого Миколая «Веселі старти» серед учнів 1-х класів Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:20.12.2018 12:00 Місце проведення:ДЮКФП «Юність»
21.12.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:21.12.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
08:30 - Проведення «прямої лінії» з населення з актуальних питань сьогодення заступником голови райдержадміністрації О. ПАВЛЕНКО Проведення «прямої лінії» з населення з актуальних питань сьогодення заступником голови райдержадміністрації О. ПАВЛЕНКО Організатор:В, Катеренюк – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:21.12.2018 08:30 Місце проведення:Райдержадміністрація, кабінет № 25
09:00 - Нарада завідувачів закладів дошкільної освіти Нарада завідувачів закладів дошкільної освіти Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:21.12.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти, молоді та спорту
12:00 - Селекторна нарада обласної державної адміністрації під головуванням заступника голови обласної державної адміністрації М. Черняк з питання: Про хід виконання наказу Міністерства охорони здоров’я України від 19.03.2018 № 504 «Про затвердження Порядку надання первинної медичної допомоги» Селекторна нарада обласної державної адміністрації під головуванням заступника голови обласної державної адміністрації М. Черняк з питання: Про хід виконання наказу Міністерства охорони здоров’я України від 19.03.2018 № 504 «Про затвердження Порядку надання первинної медичної допомоги» Організатор:О. Павленко – заступник голови райдержадміністрації Час проведення:21.12.2018 12:00 Місце проведення:Мала зала засідань
13:00 - Виявлення неповнолітніх, дітей, які опинились в умовах вулиці на території Тавільжанської сільської ради Виявлення неповнолітніх, дітей, які опинились в умовах вулиці на території Тавільжанської сільської ради Організатор:О. Кісільов – начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:21.12.2018 13:00 Місце проведення:територія Тавільжанської сільської ради
Докладніше
Посилання
















 

 

Версія для слабо- зорих