Про проведення огляду готовності дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів району до роботи в 2011/2012 навчальному році

 У К Р А Ї Н А

ДВОРІЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

НАКАЗ

 

18.07.2011                                                                                       № 210

 

Про проведення огляду готовності

дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних

навчальних закладів району до роботи

в 2011/2012 навчальному році

 

На виконання частини 1 статті 14 Закону України «Про освіту», Указу Президента України від 20.03.08 №244/2008 «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 11.05.11 № 436 «Про підготовку до початку 2011/2012 навчального року», наказів Головного управління освіти і науки від 09.06.11 № 336 «Про підготовку та організований початок 2011/2012 навчального року в навчальних закладах системи дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної та вищої  освіти Харківської області», від 30.06.11 № 383 «Про проведення огляду готовності дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, інтернатних та професійно-технічних навчальних закладів області до роботи в 2011/2012 навчальному році», наказу відділу освіти райдержадміністрації від 18.07.11 №208 «Про підготовку та організований початок 2011/2012 навчального року в навчальних закладах системи дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти Дворічанського району» з метою встановлення рівня готовності дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних закладів району до роботи в 2011/2012 навчальному році

 

НАКАЗУЮ:

 

 1. Провести І (районний) етап огляду готовності навчальних закладів району до початку 2011-2012 навчального року за відповідними моделями (Додаток 3,4,5)

З 09.08.2011 по 11.08.2011 р.

  1. Головному спеціалісту відділу освіти Дворічанської РДА Оганесян Л.А. підготувати проект розпорядження Голови райдержадміністрації «Про затвердження комісії І (районного) етапу огляду готовності навчальних закладів району до початку 2011-2012 навчального року» (Додаток1) та надати на погодження заступнику голови райдержадміністрації Шахову О.Г. графік термінів огляду закладів освіти. (Додаток 2)

До 29.07.2011 р.

  1. Начальнику служби з охорони праці відділу освіти Бервено А.О.
    1. Підготувати акти прийому навчальних закладів до нового навчального року (Додатки 6, 7, 8)

До 05.08.2011 р.

3.2.    Узагальнити результати огляду за даними членів комісії

До 15.08.2011 р.

3.3.    Надати до Головного управління освіти і науки Харківської обласної держадміністрації узагальнені матеріали для участі кращих дошкільних загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів в обласному етапі  огляду.

15.08.2011 р.

4. Керівникам навчальних закладів району:

4.1. Забезпечити всі необхідні матеріали та роботу підпорядкованого навчального закладу в день об’їзду відповідно до графіка (Додаток 2)

Відповідно до терміну роботи комісії

4.2. Створити належні умови для роботи комісії з прийому навчальних закладів до нового навчального року.

В день роботи комісії

  1. Директору Центру дитячої та юнацької творчості Бервено О.М. забезпечити транспорт для організації об’їздів під час огляду готовності навчальних закладів району до початку 2011-2012 навчального року

З 09.08.2011 по 11.08.2011 р.

  1. Контроль за виконанням наказу покласти на головного спеціаліста відділу освіти Оганесян Л.А.

 

Начальник відділу освіти

Дворічанської районної

державної адміністрації                                                     Н.І. Коваль

 

Оганесян 764-37

Додаток 1

до наказу відділу освіти

від 18.07.11 р. №210

 

 

Склад

комісії І (районного) етапу огляду готовності

 навчальних закладів району до початку

2011-2012 навчального року

 

  1. Голова комісії:

Шахов Олександр Георгійович – заступник голови Дворічанської районної державної адміністрації.

  1. Заступник голови комісії:

Коваль Наталія Іванівна – начальник відділу освіти Дворічанської райдержадміністрації.

 

Члени комісії:

 

  1. Хабота Василь Михайлович – головний державний санітарний лікар Дворічанського району (за згодою)
  2. Тян Олексій Інокентійович – інспектор РВ ГУ МНС (за згодою)
  3. Ареп’єв Сергій Михайлович – головний ветеринарний лікар Дворічанського району (за згодою).
  4. Оганесян Людмила Анатоліївна – головний спеціаліст відділу освіти Дворічанської райдержадміністрації
  5. Мірошніченко Оксана Григорівна – завідуючий методичним кабінетом відділу освіти
  6. Бережна Олена Василівна – методист з дошкільного виховання відділу освіти
  7. Сабада Олег Васильович – начальник господарчої групи відділу освіти
  8. Бервено Алла Олександрівна - керівник служби охорони праці відділу освіти
  9.  Бервено Ольга Миколаївна – голова районного комітету профспілки працівників освіти Дворічанського району.

 


Додаток 2

до наказу відділу освіти

від 18.07.2011 р. №210

 

 

Графік

термінів огляду закладів освіти в районному етапі оглядуготовності навчальних закладів району до початку 2011-2012 навчального року

№ з/п

Назва закладу

Дата огляду

Орієнтований час відвідування

1

Кутьківська ЗОШ

 

09.08

8-30

Кутьківський ДНЗ

9-00

2.

Рідкодубська ЗОШ

9-45

Рідкодубський ДНЗ

10-15

3.

Петро-Іванівська ЗОШ

11-00

4.

Колодязненський ДНЗ

12-00

Колодязненська ЗОШ

12-30

5.

Кам’янська ЗОШ

14-00

6.

Друголиманська ЗОШ

15-00

7.

Дворічанський ДНЗ №1 «Колосок»

16-00

1

Топільська ЗОШ

 

10.08

9-00

Топільський ДНЗ «Топольок»

9-30

2

Миколаївська ЗОШ

10-00

3

Жовтневий ДНЗ

10-45

Жовтнева ЗОШ

11-15

4

Тавільжанський ДНЗ

12-00

Тавільжанська ЗОШ

12-30

5

Дворічанський ДНЗ №2

14-00

Пристанційна ЗОШ

14-45

6

Дворічанська ЗОШ

15-30

1

Дворічанський ліцей

 

11.08

8-15

2

Вільшанський ДНЗ

9-30

Вільшанська ЗОШ

10-00

3.

Мануїлівська ЗОШ

10-45

4

Токарівська ЗОШ

12-00

Токарівський ДНЗ

12-30

5

Мечниківський ДНЗ

14-00

Мечниківська ЗОШ

14-30

6

Велико-Виселківський ДНЗ

15-15

7

ЦДЮТ

16-00

8.

ДЮСШ

16-30

 


Додаток 3

до наказу відділу освіти

від 18.07.2011 р. №210

 

Модель готовності  дошкільних навчальних закладів

до роботи в 2011/2012 навчальному році

№ з/п

Напрямки діяльності

Вагомість

напрямків

Показники

Вагомість

складових

Ступінь

проявлення

 складових

Сума

І

НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

0,2

1. Акт готовності навчального закладу до нового 2011/2012 навчального року

0,3

 

 

 

 

 

2. Витяг з рішення органу місцевої виконавчої влади про закріплення за навчальним закладом території обслуговування.

0,01

 

3. Наявність списків дітей дошкільного віку, які мешкають на території обслуговування навчального закладу.

0,03

 

4. Проект  річного плану роботи на 2011/2012 навчальний рік.

0,2

 

5. Робочий навчальний план на 2011/2012  навчальний рік.

0,2

 

6. Проект розкладу занять, роботи гуртків.

0,02

 

7. Книга наказів з основної діяльності.

0,10

 

8. Книга наказів з кадрових питань.

0,01

 

9. Журнал прибуття (вибуття) дітей.

0,03

 

10. Матеріали щодо проведення звітування керівників навчальних закладів.

0,01

 

11. План проведення та робочі матеріали до серпневої педагогічної ради.

0,02

 

Статутні документи:

- розпорядження районної державної адміністрації (рішення районної ради) про перейменування дошкільних навчальних закладів;

- зареєстрований статут у новій редакції;

- свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи та довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;

- відповідність вивіски, печатки, штампу статутній назві дошкільного навчального закладу.

0,07

 

 

 

Всього

02

 

1

 

 

ІІ

НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ТА КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

0,2

1. Наявність та стан методичного кабінету (періодична преса, методична література, дидактичний матеріал, посібники, створення умов для підвищення фахової майстерності педагогів тощо).

0,4

 

 

2. Штатний розпис навчального закладу, його відповідність чинному законодавству України.

0,2

 

3. Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до фахової освіти та технічним персоналом.

0,3

 

4. Наказ про розподіл попереднього педагогічного навантаження. Середнє навантаження педпрацівників закладу.

0,1

 

Всього

 

 

1

 

 

ІІІ

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

0,2

1. Стан території (наявність квітників, ділянок для трудової діяльності дітей, спортивного майданчику, ігрових майданчиків для кожної вікової групи, огорожі, підсобних споруд, бетонованого майданчику для сміттєзбиральника).

0,2

 

 

2. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту.

0,2

3. Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж (постанова Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 № 409 «Про забезпечення надійності та безпечної експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж»). Наявність щорічних (восени та на весні) актів обстежень будівель.

0,02

4. Стан технічних засобів навчання, дотримання термінів експлуатації та умов зберігання.

0,14

5. Наявність музично-спортивної зали. Забезпеченість обладнанням.

0,1

6. Стан харчоблоку, забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, дотримання санітарно-гігієнічних вимог.

0,1

 

 

 

7. Наявність та стан обладнання медичного кабінету, ізолятору.

0,1

8. Стан збереження меблів у групових кімнатах та приміщеннях.

0,01

9. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану підготовки, стан опалювальної системи, котелень, теплоцентралі. Наявність паспортів на котельні.  Умови для зберігання твердого палива (при його необхідності).

0,1

10. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи . Відсоток встановлених енергозберігаючих вікон, дверей, ламп від загальної кількості.

0,02

11. Забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість ПК).

0,01

Всього

0,2

 

1

 

 

ІV

СТВОРЕННЯ УМОВ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я ВИХОВАНЦІВ

0,2

1. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці (крім заступника з адміністративно-господарчої частини).

0,01

 

 

 

 

2. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників.

0,2

 

3. Забезпечення питного режиму в закладі.

0,2

 

4. Наповнюваність вікових груп згідно з нормами.

0,02

 

5. Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів.

0,2

 

 

 

6. Стан підготовки приміщень дошкільних навчальних закладів, відповідність вимогам безпеки всіх групових приміщень і служб. Наявність перспективного плану поповнення обладнання, правил безпеки, пам’яток. Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності в групах.

0,2

 

7. Стан освітлення у навчальному закладі згідно з нормами.

0,02

 

8. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи у електрика і співробітників, які працюють з електроустановками.

0,1

 

9. Виконання «Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України», затверджених спільним наказом Головного управління Державної пожежної охорони МВС та Міністерства освіти і науки України від  30.09.1998 № 348/70, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.1998  за № 800/3240. Наявність і стан протипожежного обладнання.

0,01

 

10. Проведення атестації робочих місць за умовами праці (Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 «Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці»).

0,02

 

11. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам.

0,02

 

Всього

0,2

 

 

 

1

 

 

V

Фінансове забезпечення діяльності закладу

0,2

1. Забезпеченість навчального закладу захищеними статтями витрат.

0,5

 

 

2. Залучення спеціального фонду бюджету.

0,1

 

3. Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат(стаття 57 Закону України «Про освіту»).

0,3

 

4. Забезпечення дітей гарячим харчуванням. Розмір передбачених коштів на одну дитину в день за рахунок бюджету та батьківської оплати (стаття 35 Закону України «Про дошкільну освіту» )

0,1

 

Всього

0,2

 

1

 

 

 

Результати огляду готовності кожного навчального закладу визначаються за такими рівнями: 0,95 – 1,0 – високий рівень; 0,75 – 0,94 – достатній рівень; 0,5 – 0,74 – середній рівень; 0,25 – 0,49 – низький рівень; нижче 0,24 – критичний рівень.

 

 

Додаток 4

до наказу відділу освіти

від 18.07.2011 р. №210

 

 

Модель готовності  загальноосвітніх навчальних закладів

до роботи в 2011/2012 навчальному році

№ з/п

Напрями

діяльності

Вагомість напрямів

Показники

Вагомість показників

Ступінь проявлення показників

Сума

І

НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

0,2

1. Акт готовності навчального закладу до нового навчального року.

0,29

 

 

 

 

 

 

2. Витяг з рішення органу місцевої виконавчої влади про закріплення за навчальним закладом території обслуговування (постанова Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку») або правил конкурсного приймання (наказ Міністерства освіти і науки України від 19.06.2003 N 389 «Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04.07.2003 за N 547/7868).

0,02

 

3. Копії списків дітей шкільного віку, які мешкають на території обслуговування навчального закладу, затверджених органом виконавчої влади  або матеріали конкурсного приймання.

0,02

 

4. Проект  річного плану роботи на 2011/2012 навчальний рік.

0,2

 

5. Робочий навчальний план на 2011/2012 навчальний рік

0,2

 

6. Проект розкладу уроків та факультативів.

0,02

 

7. Книга наказів з основної діяльності.

0,13

 

8. Книга наказів з кадрових питань.

0,01

 

9. Книга обліку руху учнів.

0,02

 

10. Алфавітна книга запису учнів.

0,03

 

11. Матеріали щодо проведення звітування керівників навчальних закладів.

0,03

 

12. План проведення та робочі матеріали до серпневої педагогічної ради.

0,03

 

Всього

0,20

 

1

 

ІІ

НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ТА КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

0,2

1. Стан підготовки навчальних кабінетів, відповідність їх навчально-методичного забезпечення та оформлення вимогам Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.07.2004 N 601 «Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.09.2004 за N 1121/9720). Кількість кабінетів, майстерень та спортивних залів, за завідування якими здійснюється оплата педагогічним працівникам.

0,3

 

 

 

2. Стан бібліотеки: збереження та поповнення фонду художньою, методичною та довідковою літературою, наявність періодичної преси. Відсоток забезпечення підручниками у відповідності до переліку Міністерства освіти і науки України.

0,3

 

3. Штатний розпис навчального закладу, його відповідність чинному законодавству України.

0,1

 

4. Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до фахової освіти та обслуговуючим персоналом.

0,2

 

 

 

5. Наказ про розподіл попереднього педагогічного навантаження. Середнє навантаження педагогічних працівників закладу.

0,1

 

Всього

0,2

 

1

 

 

ІІІ

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

0,2

1. Стан території (наявність бетонованих майданчиків для сміттєзбиральників, квітників, навчально-дослідної ділянки, огорожі, підсобних споруд, спортивних майданчиків, флагштока для прапора). Наявність та відповідність нормативним вимогам вивіски закладу (наказ Міністерства освіти і науки України від 17.02.2004 N 120 «Про назви, печатки, штампи, вивіски загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26.02.2004 за N 248/8847).

0,2

 

 

 

 

2. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту.

0,2

 

3. Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж (постанова Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 № 409 «Про забезпечення надійності та безпечної експлу-атації будівель, споруд та інженерних мереж»). Наявність щорічних (восени та на весні) актів обстежень будівель.

0,02

 

4. Стан технічних засобів навчання, дотримання термінів експлуатації та умов зберігання.

0,14

 

5. Стан спортивної зали, наявність інвентарю, необхідного для організації навчально-виховного процесу.

 

0,1

 

6. Наявність їдальні, забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, санітарний стан, умови для миття рук.

0,1

 

7. Наявність та стан обладнання медичного кабінету.

0,1

 

8. Стан збереження меблів у класних кімнатах, кабінетах, інших приміщеннях.

0,01

 

 

 

 

9. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану підготовки, стан опалювальної системи, котелень, теплоцентралі. Наявність паспортів на котельні.  Умови зберігання твердого палива (при його необхідності).

0,1

 

10. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи. Відсоток встановлених від потреби енергозберігаючих ламп, вікон, дверей.

0,02

 

11. Забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість учнів та педагогічних працівників на 1 ПК).

0,01

 

Всього

0,20

 

1

 

 

ІV

СТВОРЕННЯ УМОВ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я УЧНІВ

0,2

1. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці (крім заступника з адміністративно-господарчої частини). Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності та охорону праці в кабінетах.

0,02

 

 

 

 

2. Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів.

0,3

 

3. Відповідність вимогам  безпеки та безпеки життєдіяльності кабінетів фізики, інформатики, біології, хімії, Захисту Вітчизни. Стан готовності до навчального процесу майстерень для проведення занять з технічних та  обслуговуючих видів праці.

 

0,1

 

4. Відповідність вимогам  безпеки та безпеки життєдіяльності спортивної зали. Наявність актів випробування спортивних снарядів на міцність кріплення та надійність експлуатації.

 

0,2

 

 

 

 

5. Стан освітлення у навчальному закладі згідно з нормами.

0,2

 

6. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників.

0,03

 

7. Проведення атестації робочих місць за умовами праці (Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 «Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці»).

0,1

 

8. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи у електрика і співробітників, які працюють з електроустановками.

0,01

 

9. Виконання «Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України», затверджених спільним наказом Головного управління Державної пожежної охорони МВС та Міністерства освіти і науки України від  30.09.1998 № 348/70, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.1998 за № 800/3240. Наявність і стан протипожежного обладнання.

0,02

 

10. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам.

0,02

 

Всього

0,20

 

1

 

 

V

Фінансове забезпечення діяльності закладу

0,2

1. Забезпеченість навчального закладу захищеними статтями витрат.

0,5

 

 

2. Залучення спеціального фонду бюджету.

0,1

 

3. Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат (стаття 57 Закону України «Про освіту»).

0,3

 

4. Забезпеченість учнів 1-4-х класів та дітей пільгових категорій гарячим харчуванням. Розмір передбачених коштів на одну дитину в день.

0,1

 

Всього

1,00

 

1

 

 

 

Результати огляду готовності кожного навчального закладу визначаються за такими рівнями: 0,95 – 1,0 – високий рівень; 0,75 – 0,94 – достатній рівень; 0,5 – 0,74 – середній рівень; 0,25 – 0,49 – низький рівень; нижче 0,24 – критичний рівень.


Додаток 5

до наказу відділу освіти

від 18.07.2011 р. №210

 

Модель готовності позашкільних навчальних закладів

до роботи в 2011/2012 навчальному році

№ з/п

Напрямки діяльності

Вагомість напрямків

Показники

Вагомість складових

Ступінь проявлення складових

Сума

І

НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

0,2

1. Акт готовності навчального закладу до нового 2011/2012 навчального року.

0,13

 

 

 

 

 

2. Проект річного плану роботи на 2011/2012 навчальний рік

0,2

 

3. Робочий навчальний план на 2011/2012 навчальний рік

0,3

 

4. Проект розкладу занять гуртків, секцій.

0,03

 

5. Книга наказів з основної діяльності.

0,02

 

6. Книга наказів з кадрових питань.

0,02

 

7. Формування дитячого контингенту, мережа гуртків та комплектування груп.

0,13

 

8. Статистична звітність (наявність звітів (1-ПЗ, описовий), дотримання терміну зберігання).

0,01

 

9. Матеріали щодо проведення звітування керівників навчальних закладів.

0,03

 

10. План проведення та робочі матеріали до серпневої педагогічної ради.

0,03

 

11. Статутні документи:

- розпорядження районної державної адміністрації (рішення районної ради) про перейменування позашкільних навчальних закладів;

- зареєстрований статут у новій редакції;

- свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи та довідка з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;

- відповідність вивіски, печатки, штампу статутній назві позашкільного навчального закладу.

0,10

 

 

Всього

0,2

 

1

 

 

ІІ

НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ТА КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

0,2

1. Забезпеченість навчальними програмами за напрямками роботи закладу.

0,3

 

 

2. Штатний розпис навчального закладу, його відповідність чинному законодавству України

0,2

 

3. Забезпеченість педагогічними кадрами, обслуговуючим персоналом. 

0,3

 

4. Наказ про розподіл попереднього педагогічного навантаження. Середнє навантаження педпрацівників закладу

0,1

 

5. Наявність бази даних вихованців позашкільних навчальних закладів

0,1

 

 

Всього

0,2

 

1

 

 

ІІІ

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

0,2

1. Стан території (наявність бетонованих майданчиків для сміттєзбиральників, квітників огорожі, флагштока для прапора, підсобних споруд, навчально-дослідної ділянки, спортивних майданчиків, тощо) Наявність та відповідність нормативним вимогам вивіски закладу.

0,2

 

 

 

 

2. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту.

0,2

 

3. Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж (постанова Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 № 409 «Про забезпечення надійності та безпечної експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж»). Наявність щорічних (восени та на весні) актів обстежень будівель.

0,02

 

4. Стан технічних засобів навчання, дотримання термінів експлуатації та умов зберігання, обладнання, інвентарю.

0,14

 

5. Відповідність приміщень реалізації  напрямків роботи гуртків, секцій позашкільної освіти. Обладнання кабінетів, кімнат, наявність інвентарю.

0,2

 

6. Наявність та стан обладнання медичного кабінету (для дитячо-юнацьких спортивних шкіл).

0,11

 

7. Стан кабінетів, роздягалень та інших підсобних приміщень, раціональне використання.

0,1

 

 

 

 

8. Готовність позашкільного навчального закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану підготовки, стан опалювальної системи, котелень, теплоцентралі. Наявність паспортів на котельні.  Умови для зберігання твердого палива (при його необхідності).

0,02

 

9. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи . Відсоток встановлених енергозберігаючих вікон, дверей, ламп від загальної кількості.

0,01

 

Всього

0,2

 

1

 

 

ІV

СТВОРЕННЯ УМОВ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я  УЧНІВ

0,2

1. Наказ по навчальному закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці (крім заступника з адміністративно-господарчої частини). Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності та охорону праці в кабінетах.

0,01

 

 

 

 

2. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників.

0,24

 

3. Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів.

0,2

 

4. Відповідність вимогам безпеки  обладнання та  навчальних приміщень. Наявність актів випробування спортивних снарядів на міцність кріплення та надійність експлуатації, акту-дозволу на використання спортивної зали.

0,2

 

5. Стан освітлення у навчальному закладі згідно з нормами.

0,2

 

 

 

 

6. Проведення атестації робочих місць за умовами праці (Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 «Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці»).

0,02

 

7. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи електрика і співробітників, які працюють з електроустановками.

0,1

 

8. Виконання «Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України», затверджених спільним наказом Головного управління Державної пожежної охорони МВС та Міністерства освіти і науки України від  30.09.1998 № 348/70, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.1998 № 800/3240. Наявність і стан протипожежного обладнання.

0,01

 

9. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам.

0,02

 

Всього

0,2

 

1

 

 

V

Фінансове забезпечення діяльності закладу

0,2

1. Забезпеченість навчального закладу захищеними статтями витрат.

0,5

 

 

2. Залучення спеціального фонду бюджету.

0,2

 

3. Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат (стаття 57 Закону України «Про освіту»).

0,3

 

Всього

1,00

 

1

 

 

 

Результати огляду готовності кожного навчального закладу визначаються за такими рівнями: 0,95 – 1,0 – високий рівень; 0,75 – 0,94 – достатній рівень; 0,5 – 0,74 – середній рівень; 0,25 – 0,49 – низький рівень; нижче 0,24 – критичний рівень.

 

 


Додаток 6

до наказу відділу освіти

від 18.07.2011 р. №210

А К Т

ГОТОВНОСТІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

ДО 2011/2012 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ 

 

Складений ____._____. 2011 року

 

Повна назва навчального закладу _________________________________________

______________________________________________________________________

Повна адреса __________________________________________________________

______________________________________________________________________

Телефони _____________________________________________________________

Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу

____________________________________________________________________

Відповідно до наказу (органу місцевого самоврядування) від __________№ ______

перевірку проводила комісія у складі:

 _____________________________ заступник керівника органу місцевого самоврядування;

 _____________________________   керівник управління (відділу освіти);

 _____________________________ керівник служби охорони праці відділу освіти;

 _____________________________   інспектор районної пожежної служби МНС;

 _____________________________   районний санітарний лікар;

 _____________________________   керівник закладу

 _____________________________

______________________________

 

Комісія встановила :

1. Витяг з рішення органу місцевої виконавчої влади про закріплення за навчальним закладом території обслуговування ___________________________

2. Наявність списків дітей дошкільного віку, які мешкають на території обслуговування навчального закладу ______________________________________

3. Проект  плану роботи на 2011/2012 навчальний рік _________________

4. Робочий навчальний план на 2011/2012  навчальний рік ____________________

5. Проект розкладу занять, роботи гуртків __________________________________

6. Книга наказів з основної діяльності _____________________________________

7. Книга наказів з кадрових питань ________________________________________

8. Журнал прибуття (вибуття) дітей _______________________________________

9. Матеріали щодо проведення звітування керівників навчальних закладів ____________________________________________________________________

10. План проведення та робочі матеріали до серпневої педагогічної ради ____________________________________________________________________

11. Наявність та стан методичного кабінету (періодична преса, методична література, дидактичний матеріал, посібники, створення умов для підвищення фахової майстерності педагогів тощо) _____________________________________

 

12. Штатний розпис навчального закладу, його відповідність чинному законодавству України ______________________________________________________

13. Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до фахової освіти та технічним персоналом __________________________________________________

14. Наказ про розподіл попереднього педагогічного навантаження. Середнє навантаження педпрацівників закладу ____________________________________

15. Стан території (наявність квітників, ділянок для трудової діяльності дітей, спортивного майданчику, ігрових майданчиків для кожної вікової групи, огорожі, підсобних споруд, бетонованого майданчику для сміттєзбиральника)

______________________________________________________________________

16. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту __________

17. Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж (постанова Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 № 409 «Про забезпечення надійності та безпечної експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж»). Наявність щорічних (восени та на весні) актів обстежень будівель ______________________________________________________________________

18. Стан технічних засобів навчання, дотримання термінів експлуатації та умов зберігання _____________________________________________________________

19. Наявність музично-спортивної зали. Забезпеченість обладнанням ______________________________________________________________________

20. Стан харчоблоку, забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, дотримання санітарно-гігієнічних вимог

______________________________________________________________________

21. Наявність та стан обладнання медичного кабінету, ізолятору _______________

22. Стан збереження меблів у групових кімнатах та приміщеннях ______________

23. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану підготовки, стан опалювальної системи, котелень, теплоцентралі. Наявність паспортів на котельні.  Умови для зберігання твердого палива (при його необхідності) __________________________________________________________

24. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи . Відсоток встановлених енергозберігаючих вікон, дверей, ламп від загальної кількості ______________________________________________________________________

25. Забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість ПК) ____________________

26. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці (крім заступника з адміністративно-господарчої частини) ______________________________________________________________________

27. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників ________________________________

28. Забезпечення питного режиму в закладі _________________________________

29. Наповнюваність вікових груп згідно з нормами __________________________

30. Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів ___________________________

31. Стан підготовки приміщень дошкільних навчальних закладів, відповідність вимогам безпеки всіх групових приміщень і служб. Наявність перспективного плану поповнення обладнання, правил безпеки, пам’яток. Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності в групах ______________________________________________________________________

32. Стан освітлення у навчальному закладі згідно з нормами ______________________________________________________________________

33. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи у електрика і співробітників, які працюють з електроустановками ____________________________________________________

34. Виконання «Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України», затверджених спільним наказом Головного управління Державної пожежної охорони МВС та Міністерства освіти і науки України від  30.09.1998 № 348/70, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.1998  за № 800/3240. Наявність і стан протипожежного обладнання ______________________________________________________________________

35. Проведення атестації робочих місць за умовами праці (Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 «Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці») ________________________________________________

36. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам ______________________________________________________

37. Забезпеченість навчального закладу захищеними статтями витрат ___________

38. Залучення спеціального фонду бюджету ________________________________

39. Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат(стаття 57 Закону України «Про освіту») ___________________________________________________

40. Забезпечення дітей гарячим харчуванням. Розмір передбачених коштів на одну дитину в день за рахунок бюджету та батьківської оплати (стаття 35 Закону України «Про дошкільну освіту»)

41. Кількість витрачених коштів на підготовку закладу ______________________

     в тому числі:

бюджетних ____________

спонсорських __________

батьківських ___________

зароблених закладом ___________

42. Вказати:

      - які конкретно виконані основні види робіт (зазначити обсяги, вартість):     _________________________________________________________________

  - що вжито для зміцнення матеріально-технічної бази (зазначити вартість):

   _______________________________________________________________________________________________________________________________

 

43. Рекомендації:

Рай СЕС_______________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________

СДПЧ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________

інших членів комісії ____________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

44. ВИСНОВОК КОМІСІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ :

           ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

            Голова комісії :  _________________             ___________________

                                                                   (підпис)                         ( прізвище, ім’я та по батькові )

                                                                                         

                                                                                              м. п.

            Члени комісії

 

                                       _________________               _____________________

                                                                   (підпис)                                                  ( ПІБ )

                                       _________________               _____________________

                                                                   (підпис)                                                 ( ПІБ )

                                       _________________               _____________________

                                                                   (підпис)                                                 ( ПІБ )

                                       _________________               _____________________

                                                                   (підпис)                                                 ( ПІБ)

                                       _________________               _____________________

                                                                   (підпис)                                                ( ПІБ  )

                                       _________________               _____________________

                                                                   (підпис)                                                  ( ПІБ )


Додаток 7

до наказу відділу освіти

від 18.07.2011 р. №210

 

А К Т

ГОТОВНОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

ДО 2011/2012 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ 

 

Складений ____._____. 2011 року

 

Повна назва, навчального закладу _________________________________________

______________________________________________________________________

Повна адреса __________________________________________________________

______________________________________________________________________

Телефони _____________________________________________________________

Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу

____________________________________________________________________

Відповідно до наказу (органу місцевого самоврядування) від _________________ № ______

перевірку проводила комісія у складі:

 _____________________________   заступник керівника органу місцевого самоврядування;

 _____________________________   керівник управління (відділу освіти);

 _____________________________   керівник служби охорони праці відділу світи;

 _____________________________   інспектор районної пожежної служби МНС;

 _____________________________   районний санітарний лікар;

 _____________________________   керівник закладу

 _____________________________    _______________________________________________

 

Комісія встановила :

 

  1. Витяг з рішення органу місцевої виконавчої влади про закріплення за навчальним закладом території обслуговування (постанова Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку») або правил конкурсного приймання (наказ Міністерства освіти і науки України від 19.06.2003 N 389 «Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04.07.2003 за N 547/7868)

 

______________________________________________________________________  

 

2. Копії списків дітей шкільного віку, які мешкають на території обслуговування навчального закладу, затверджених органом виконавчої влади  або матеріали конкурсного приймання _________________________________________________

3.Проект  плану роботи на 2011/2012 навчальний рік ________________

4.Робочий навчальний план на 2011/2012 навчальний рік ____________________

5.Проект розкладу уроків та факультативів ________________________________

6.Книга наказів з основної діяльності ____________________________________

7.Книга наказів з кадрових питань ______________________________________

8.Книга обліку руху учнів _____________________________________________

9.Алфавітна книга запису учнів ________________________________________

10.Матеріали щодо проведення звітування керівників навчальних закладів ______________________________________________________________________

11.План проведення та робочі матеріали до серпневої педагогічної ради ________

12.Стан підготовки навчальних кабінетів, відповідність їх навчально-методичного забезпечення та оформлення вимогам Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.07.2004 N 601 «Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.09.2004 за N 1121/9720). Кількість кабінетів, майстерень та спортивних залів, за завідування якими здійснюється оплата педагогічним працівникам ___________________________________________________________

13.Стан бібліотеки: збереження та поповнення фонду художньою, методичною та довідковою літературою, наявність періодичної преси. Відсоток забезпечення підручниками у відповідності до переліку Міністерства освіти і науки України.

14.Штатний розпис навчального закладу, його відповідність чинному законодавству України __________________________________________________

15.Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до фахової освіти та обслуговуючим персоналом ______________________________________________

16.Наказ про розподіл попереднього педагогічного навантаження. Середнє навантаження педпрацівників закладу _____________________________________

17.Стан території (наявність бетонованих майданчиків для сміттєзбиральників, квітників, навчально-дослідної ділянки, огорожі, підсобних споруд, спортивних майданчиків, флагштока для прапора). Наявність та відповідність нормативним вимогам вивіски закладу (наказ Міністерства освіти і науки України від 17.02.2004 N 120 «Про назви, печатки, штампи, вивіски загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26.02.2004 за N 248/8847) __________________________________________________________

18. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту ______________________________________________________________________

19. Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж (постанова Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 № 409 «Про забезпечення надійності та безпечної експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж»). Наявність щорічних (восени та навесні) актів обстежень будівель ______________________________________________________________________

20. Стан технічних засобів навчання, дотримання термінів експлуатації та умов зберігання _____________________________________________________________

21. Стан спортивної зали, наявність інвентарю, необхідного для організації навчально-виховного процесу ____________________________________________

22. Наявність їдальні, забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, санітарний стан, умови для миття рук _____________________________

23.Наявність та стан обладнання медичного кабінету ______________________________________________________________________

24. Стан збереження меблів у класних кімнатах, кабінетах, інших приміщеннях ______________________________________________________________________

25. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану підготовки, стан опалювальної системи, котелень, теплоцентралі. Наявність паспортів на котельні.  Умови зберігання твердого палива (при його необхідності) ______________________________________________________________________

26. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи. Відсоток встановлених від потреби енергозберігаючих ламп, вікон, дверей ______________

27. Забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість учнів та педагогічних працівників на 1 ПК) ____________________________________________________

 

28. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці (крім заступника з адміністративно-господарчої частини). Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності та охорону праці в кабінетах

______________________________________________________________

29. Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів ___________________________

30. Відповідність вимогам  безпеки та безпеки життєдіяльності кабінетів фізики, інформатики, біології, хімії, Захисту Вітчизни. Стан готовності до навчального процесу майстерень для проведення занять з технічних та  обслуговуючих видів праці _________________________________________________________________

31. Відповідність вимогам  безпеки та безпеки життєдіяльності спортивної зали. Наявність актів випробування спортивних снарядів на міцність кріплення та надійність експлуатації __________________________________________________

32. Стан освітлення у навчальному закладі згідно з нормами __________________

33. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників ________________________________

34. Проведення атестації робочих місць за умовами праці (Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 «Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці») ________________________________________________

35. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи у електрика і співробітників, які працюють з електроустановками ____________________________________________________

36. Виконання «Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України», затверджених спільним наказом Головного управління Державної пожежної охорони МВС та Міністерства освіти і науки України від  30.09.1998 № 348/70, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.1998 за № 800/3240. Наявність і стан протипожежного обладнання

 ______________________________________________________________________

37. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам

______________________________________________________

38. Забезпеченість навчального закладу захищеними статтями витрат __________

39. Залучення спеціального фонду бюджету ________________________________

40. Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат (стаття 57 Закону України «Про освіту») ____________________________________________

41. Забезпеченість учнів 1-4-х класів та дітей пільгових категорій гарячим харчуванням. Розмір передбачених коштів на одну дитину в день ______________

42. Кількість витрачених коштів на підготовку закладу _______________________

     в тому числі:

бюджетних ____________________

спонсорських __________________

батьківських ___________________

зароблених закладом ____________

43. Вказати:

      - які конкретно виконані основні види робіт (зазначити обсяги, вартість):     _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

    - що вжито для зміцнення матеріально-технічної бази (зазначити вартість):

  _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

44. Рекомендації:

Рай СЕС_______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

СДПЧ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

інших членів комісії ____________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

45. ВИСНОВОК КОМІСІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ:

         ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

            Голова комісії :   _________________             ___________________

                                                                                      (підпис)                                         ( прізвище, ім’я та по батькові )

                                                                                         

                                                                                              м. п.

            Члени комісії

                                       2 _________________               _____________________

                                                                                      (підпис)                                                                      ( ПІБ )

                                       3 _________________               _____________________

                                                                                      (підпис)                                                                     ( ПІБ )

                                       4 _________________               _____________________

                                                                                      (підпис)                                                                     ( ПІБ )

                                       5 _________________               _____________________

                                                                                      (підпис)                                                                     ( ПІБ)

                                       6 _________________               _____________________

                                                                                      (підпис)                                                                    ( ПІБ  )

                                       7 _________________               _____________________

                                                                                      (підпис)                                                                      ( ПІБ )

 


 

Додаток 8

до наказу відділу освіти

від 18.07.2011 р. №210

 

А К Т

ГОТОВНОСТІ  ПОЗАШКІЛЬНОГО  НАВЧАЛЬНОГО  ЗАКЛАДУ

ДО 2011/2012 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ 

 

Складений ____._____. 2011 року

 

Повна назва навчального закладу _________________________________________

______________________________________________________________________

Повна адреса __________________________________________________________

______________________________________________________________________

Телефони _____________________________________________________________

Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу

____________________________________________________________________

Відповідно до наказу (органу місцевого самоврядування) від _________________ № ______

перевірку проводила комісія у складі:

_____________________________   заступник керівника органу місцевого самоврядування;

 _____________________________   керівник управління (відділу освіти);

 _____________________________   керівник служби охорони праці відділу світи;

 _____________________________   інспектор районної пожежної служби МНС;

 _____________________________   районний санітарний лікар;

 _____________________________   керівник закладу

 _____________________________    _______________________________________________

 

Комісія встановила :

 

1. Проект  плану роботи на 2011/2012 навчальний рік _________________

2. Робочий навчальний план на 2011/2012 навчальний рік _____________________

3. Проект розкладу занять гуртків, секцій __________________________________

4. Книга наказів з основної діяльності _____________________________________

5. Книга наказів з кадрових питань ________________________________________

6. Формування  дитячого контингенту, мережа гуртків та комплектування груп _____________________________________________________________________

7. Статистична звітність (наявність звітів (1-ПЗ, описовий), дотримання терміну зберігання) ____________________________________________________________

8. Матеріали щодо проведення звітування керівників навчальних закладів ______________________________________________________________________

9. План проведення та робочі матеріали до серпневої педагогічної ради ______________________________________________________________________

10. Забезпеченість навчальними програмами за напрямками роботи закладу ______________________________________________________________________

11. Штатний розпис навчального закладу, його відповідність чинному законодавству України __________________________________________________

 

 

12. Забезпеченість педагогічними кадрами, обслуговуючим персоналом ______________________________________________________________________

13. Наказ про розподіл попереднього педагогічного навантаження. Середнє навантаження педпрацівників закладу

14. Стан території (наявність бетонованих майданчиків для сміттєзбиральників, квітників огорожі, флагштока для прапора, підсобних споруд, навчально-дослідної ділянки, спортивних майданчиків, тощо) Наявність та відповідність нормативним вимогам вивіски закладу _____________________________________

15. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту ___________

16. Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж (постанова Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 № 409 «Про забезпечення надійності та безпечної експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж»). Наявність щорічних (восени та на весні) актів обстежень будівель ______________________________________________________________________

17. Стан технічних засобів навчання, дотримання термінів експлуатації та умов зберігання, обладнання, інвентарю ________________________________________

18. Відповідність приміщень реалізації  напрямків роботи гуртків, секцій позашкільної освіти. Обладнання кабінетів, кімнат, наявність інвентарю ______________________________________________________________________

19. Наявність та стан обладнання медичного кабінету (для дитячо-юнацьких спортивних шкіл) _______________________________________________________

20. Стан  кабінетів, роздягалень та інших підсобних приміщень, раціональне використання __________________________________________________________

21. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану підготовки, стан опалювальної системи, котелень, теплоцентралі. Наявність паспортів на котельні.  Умови для зберігання твердого палива (при його необхідності) __________________________________________________________

22. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи . Відсоток встановлених енергозберігаючих вікон, дверей, ламп від загальної кількості ______________________________________________________________________

23. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці (крім заступника з адміністративно-господарчої частини). Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності та охорону праці в кабінетах ______________________________________________________________

24. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників ________________________________

25. Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів ___________________________

26. Відповідність вимогам безпеки  обладнання та  навчальних приміщень. Наявність актів випробування спортивних снарядів на міцність кріплення та надійність експлуатації, акту-дозволу на використання спортивної зали ______________________________________________________________________

27. Стан освітлення у навчальному закладі згідно з нормами __________________

 

28. Проведення атестації робочих місць за умовами праці (Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 «Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці») ________________________________________________

29. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи електрика і співробітників, які працюють з електроустановками ____________________________________________________

30. Виконання «Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України», затверджених спільним наказом Головного управління Державної пожежної охорони МВС та Міністерства освіти і науки України від  30.09.1998 № 348/70, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.1998 за № 800/3240. Наявність і стан протипожежного обладнання ____________________

31. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам ______________________________________________________

32. Забезпеченість навчального закладу захищеними статтями витрат ___________

33. Залучення спеціального фонду бюджету ________________________________

34. Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат(стаття 57 Закону України «Про освіту») ___________________________________________________        

35. Кількість витрачених коштів на підготовку закладу _______________________

     в тому числі:

бюджетних ___________

спонсорських _________

батьківських __________

зароблених закладом ___________

36. Вказати:

      - які конкретно виконані основні види робіт (зазначити обсяги, вартість):     __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

    - що вжито для зміцнення матеріально-технічної бази (зазначити вартість):

     ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

37. Рекомендації:

Рай СЕС_______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

СДПЧ_________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

інших членів комісії ____________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

38. ВИСНОВОК КОМІСІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ :

           ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

            Голова комісії :  _________________            

                                                                                         

                                                                                              м. п.

 

            Члени комісії

 

                                       _________________              

                                                                                      (підпис)                                                        

                                       _________________              

                                                                                      (підпис)                                                                     

                                       _________________              

                                                                                      (підпис)                                                                     

                                       _________________              

                                                                                      (підпис)                                                                     

                                       _________________              

                                                                                      (підпис)                                                        

                                       _________________              

                                                                                      (підпис)                                                                      


 

Додаток 9

до наказу відділу освіти

від 18.07.2011 р. №210

 

ПЕРЕЛІК

 документів з охорони праці та безпеки життєдіяльності

1. Акти-дозволи на експлуатацію (окремо кожного) навчального приміщення та майданчиків закладу /спортивного , ігрового, тощо/ в новому навчальному році, Акт на експлуатацію допоміжних приміщень /із доданням їх переліку/ та Акт на експлуатацію приміщень харчоблоку.

2. Акти проведення випробувань на комплектність і міцність кріплення  (окремо кожного) стаціонарних меблів, експонатів, спортивного обладнання /в тому числі і воріт для гри в ручний м’яч/ та іншого технологічного обладнання /верстатів/, що розташоване в навчальних приміщеннях закладу.

3. Акти проведення випробувань на надійність і відповідність паспортним даним (окремо кожного) спортивного обладнання /із зазначенням навантажень і термінів прикладання навантаження/, обладнання для проведення лабораторних та практичних занять, технологічного обладнання харчоблоку, верстатів та електричних інструментів в навчальній та господарчій майстернях.

4. Протокол проведення вимірів опору захисного заземлення /із зазначенням в ньому рівня відповідності до вимог «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» стану системи внутрішнього контуру заземлення та підключення до нього металевих корпусів електроприладів/, а також  окремого зазначення відповідність підключення заземлення блискавковідведення .

5.  Акт проведення опосвідчення силових електроустановок закладу.

6. Протокол проведення ревізії контактних з’єднань в розподільчих лініях електромереж закладу /із доданням їх переліку/.

7. Протоколи результатів проведення простукування стель /тільки для цегляних стель та стель, що мають великі стики між плитами/.

8. Акт проведення сезонного обстеження будівель, споруд та інженерних мереж закладу.

9.  Акт проведення випробувань на надійність пожежних рукавів та стволів із комплекту пожежних кранів системи внутрішнього пожежного водогону.

10. Акти опосвідчення котельних установок /із зазначенням дійсних термінів експлуатації/ (для котелень, що знаходяться на балансі закладу).

11. Протоколи результатів проведення обробки вогнетривким розчином дерев’яних конструкцій горищ будівель закладу.

12. Документи щодо проведення атестації робочих місць.

 

 

 

 


З наказом відділу освіти  від 18.07.2011р. № 210 ознайомлені:

         ____________________                Оганесян Л.А.

____________________                Мірошніченко О.Г

         ____________________                Бервено О.М.

         ____________________                Сабада О.В.

         ____________________                Бервено А.О.

         ____________________                Бережна О.В.

 

 

____________________       Поддубкін О.О.

____________________                Мороз Л.Ф.

____________________       Доценко В.О.

____________________       Бердник Н.Г.

____________________                Луб’янко О.Я.

____________________       Панасюк Ю.В.

____________________       Єрємєєв О.Є.

____________________       Кононенко Н.В.

____________________       Тішакова Н.В.

____________________       Фурман С.В.

____________________       Шовгеня В.І.

____________________       Дорохов О.М.

_____________________     Крейдун А.В.

____________________                Кравцова Т.О.

____________________                Тимошенко Н.О.

____________________                Тягілєв Ю.М.

____________________                Демченко О.Б.

 

 

 

 

 

 

З наказом відділу освіти  від 18.07.2011р. № 210 ознайомлені:

         ____________________                Казанова В.А.

         ____________________                Стойка І.М.

         ____________________                Голубенко Н.Т.

         ____________________                Уматова О.О.

         ____________________                Халіна Л.М.

         ____________________                Посохова Ю.В.

____________________       Бондарь Р.О.

____________________                Ковриженко Л.В.

____________________       Беспарточна О.І.

____________________                Жукова О.В.

____________________       Строєва І. І.

 

 

 

Переглядів: 687
Дата публікації: 03:00 01.01.1970
Пошук
Консультації з громадськістю
Консультація міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
...
Анонс подій
18.12.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:18.12.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Л. ЧУДІК Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Л. ЧУДІК Організатор:В, Катеренюк – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:18.12.2018 09:00 Місце проведення:Громадська приймальня райдержадміністрації
09:00 - Засідання колегії з питань: 1. Про стан розвитку сфери малого підприємства у Дворічанському районі. 2. Про стан матеріально-технічної бази закладів культури Дворічанського району в 2018 році. Засідання колегії з питань: 1. Про стан розвитку сфери малого підприємства у Дворічанському районі. 2. Про стан матеріально-технічної бази закладів культури Дворічанського району в 2018 році. Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:18.12.2018 09:00 Місце проведення:Мала зала засідань райдержадміністрації
10:00 - Подання звітної інформації щодо виконання заходів з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини. Подання звітної інформації щодо виконання заходів з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини. Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:18.12.2018 10:00 Місце проведення:Відділ освіти, молоді та спорту
10:00 - Формування звітів по виплаті державної соціальної допомоги дітям сиротам та позбавленим батьківського піклування. Формування звітів по виплаті державної соціальної допомоги дітям сиротам та позбавленим батьківського піклування. Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:18.12.2018 10:00 Місце проведення:Відділ освіти, молоді та спорту
10:00 - Засідання Ради Регіонального розвитку Дворічанського району Засідання Ради Регіонального розвитку Дворічанського району Організатор:А. Макогон – завідувач сектору економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації Час проведення:18.12.2018 10:00 Місце проведення:Мала зала засідань райдержадміністрації
11:00 - Перевірка олімпіадних робіт. Узагальнення інформації та підготовка звітів про результати районного етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад Перевірка олімпіадних робіт. Узагальнення інформації та підготовка звітів про результати районного етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:18.12.2018 11:00 Місце проведення:Відділ освіти, молоді та спорту
19.12.2018
день - Святкові заходи до Дня Святого Миколая Святкові заходи до Дня Святого Миколая Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:19.12.2018 (протягом дня) Місце проведення:Заклади освіти району
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:19.12.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації О. ПАВЛЕНКО Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації О. ПАВЛЕНКО Організатор:В, Катеренюк – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:19.12.2018 09:00 Місце проведення:Громадська приймальня райдержадміністрації
10:00 - Свято до Дня Святого Миколая для дітей соціально вразливих категорій за участю голови районної державної адміністрації Свято до Дня Святого Миколая для дітей соціально вразливих категорій за участю голови районної державної адміністрації Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:19.12.2018 10:00 Місце проведення:Центр дитячої та юнацької творчості
10:00 - Участь у нараді керівників місцевих органів управління освітою Участь у нараді керівників місцевих органів управління освітою Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:19.12.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків
12:00 - Участь у святковому відкритті районної Новорічної Ялинки Участь у святковому відкритті районної Новорічної Ялинки Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:19.12.2018 12:00 Місце проведення:Районний будинок культури
14:00 - Свято для дітей соціально неспроможних сімей інтернату Мечниківського навчально-виховного комплексу за участю голови районної державної адміністрації Свято для дітей соціально неспроможних сімей інтернату Мечниківського навчально-виховного комплексу за участю голови районної державної адміністрації Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:19.12.2018 14:00 Місце проведення:Мечниківський навчально-виховний комплекс
20.12.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:С. Нейман – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:20.12.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО Організатор:В, Катеренюк – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:20.12.2018 09:00 Місце проведення:Громадська приймальня райдержадміністрації
09:00 - Засідання районної комісії по розгляду заяв з питань призначення житлових субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям Засідання районної комісії по розгляду заяв з питань призначення житлових субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям Організатор:Н. Скоропльот – начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Час проведення:20.12.2018 09:00 Місце проведення:смт Дворічна, вул. 35 Гвардійської дивізії, 9, каб. № 7
10:00 - Участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція» Участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція» Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:20.12.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків
10:00 - Подання матеріалів для участі в ІІ (обласному) етапі конкурсу-захисту наукових робіт Малої Академії Наук Подання матеріалів для участі в ІІ (обласному) етапі конкурсу-захисту наукових робіт Малої Академії Наук Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:20.12.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків
12:00 - Змагання присвячені до Дня Святого Миколая «Веселі старти» серед учнів 1-х класів Змагання присвячені до Дня Святого Миколая «Веселі старти» серед учнів 1-х класів Організатор:Н. Коваль – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:20.12.2018 12:00 Місце проведення:ДЮКФП «Юність»
Докладніше
Посилання
















 

 

Версія для слабо- зорих