Структурні підрозділи | Самостійні управління та відділи райдержадміністрації | Відділ освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації | Поточна діяльність | Накази | Про проведення малих Олімпійських ігор «Діти Харківщини» серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Дворічанського району
Про проведення малих Олімпійських ігор «Діти Харківщини» серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Дворічанського району

 ДВОРІЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

 

НАКАЗ

30.09.2011                                                                                                          № 269

 

Про проведення малих Олімпійських ігор «Діти Харківщини» серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Дворічанського району

 

На виконання розпорядження голови Харківської обласної державної адміністрації від 25.10.2010  року № 578  «Про проведення малих Олімпійських ігор “Діти Харківщини” серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Харківської області», з метою залучення учнівської молоді до занять спортом

 

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити в чотири етапи проведення малих Олімпійських ігор:

1 етап - внутрішкільні змагання – з 10 жовтня 2011 року по 25 листопада 2011 року;

2 етап - районні змагання – з 01 грудня 2011 року по 25 січня 2012 року;

3 етап - зональні змагання районів та міст області – з 01лютого 2012 року по 25 березня 2012 року;

4 етап - фінальні змагання – з 02 по 25 квітня 2012 року.

2. Затвердити районний оргкомітет та суддівську колегію з підготовки та проведення шкільного, районного і зонального етапів малих Олімпійських ігор (додаток 1).

3. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів:

3.1 Провести шкільний етап згідно «Умовам проведення малих Олімпійських ігор «Діти Харківщини» у загальноосвітніх навчальних закладах області» (додаток 2).

10.10.2011 - 25.11.2012

3.1. Видати відповідні накази про проведення шкільного етапу малих Олімпійських ігор.

                                                                  До 10.10.2011

3.2.  Розробити та затвердити  сценарії урочистого відкриття та закриття малих Олімпійських ігор.                                                               

До 10.10.2011

3.3.  Забезпечити підготовку необхідного спортивного обладнання та інвентарю.

До 10.10.2011

3.4.   Визначити єдину спортивну форму для учасників та забезпечити її дотримання під час проведення змагань.

10.10.2011 - 25.04.2012

3.5. Забезпечити підготовку відповідних завдань для проведення спортивних вікторин з історії Олімпійського руху.                                                             

До 10.10.2011

3.6. Забезпечити оформлення заявок на участь у змаганнях з урахуванням результатів медичних оглядів (додаток 3).

До 10.10.2011

3.7. Надати графік проведення урочистих заходів за встановленою формою (додаток 4).

До 07.10.2011

3.8. Забезпечити проведення роз’яснювальної роботи серед батьків щодо значимості малих Олімпійських ігор, їх актуальності та важливості, необхідності забезпечення рухової активності, зміцнення здоров’я учнів під час проведення заходів і участі батьків у спортивних змаганнях.

До 10.10.2011

3.9. Забезпечити проведення та документальне оформлення необхідних інструктажів з питань безпеки життєдіяльності під час проведення ігор та окремих змагань.

3.10. Забезпечити відповідність вимогам нормативно-правових актів з безпеки життєдіяльності місць проведення змагань, спортивного обладнання та інвентарю.

10.10.2011 - 25.04.2012

3.11. Забезпечити контроль за медичним супроводом проведення всіх етапів малих Олімпійських ігор. Допуск учнів до змагань здійснювати на підставі даних медичного контролю та дозволу лікаря.                                               

10.10.2011 - 25.04.2012

3.12. Забезпечити проведення урочистого відкриття і урочистого закриття малих Олімпійських ігор з виносом Державного Прапору та запрошенням видатних спортсменів, депутатів різних рівнів, керівників району та міста.

4. Методисту районного методичного кабінету Логоші О.С.:

4.1. Надавати графіки проведення урочистих заходів по кожному етапу до Харківського обласного управління з фізичного виховання та спорту Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України (Савченко О.В.).

 До 03.10.2011, 25.11.2011, 01.02.2012

4.2. Надавати звіти про підсумки проведення всіх етапів малих Олімпійських ігор до Харківського обласного управління з фізичного виховання та спорту Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.

До 29.11.2011, 27.01.2012, 30.03.2012

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Начальник відділу освіти

Дворічанської районної

державної адміністрації                                                                  Н.І.Коваль

 

Логоша, 764-37

Додаток 1

до наказу відділу освіти Дворічанської районної 

державної адміністрації

       30.09.2011  269

 

Оргкомітет:

 

  1. Шахов О.Г.— заступник, голови Дворічанської РДА— голова оргкомітету.
  2. Коваль Н.І.— начальник відділу освіти Дворічанської РДА.
  3. Вербицький О.В.— начальник відділу фізичної культури та спорту Дворічанської РДА.
  4. Бервено О.М.— директор ЦДЮТ.
  5. Логоша О.С.— методист РМК відділу освіти Дворічанської РДА.

 

Суддівська бригада:

 

  1. Анопко С.І. — директор ДЮКФП «Юність», головний суддя.
  2. Неронов О.Г. — тренер ДЮКФП «Юність».
  3. Глушко В.І. — тренер ДЮКФП «Юність».
  4. Каща Л.А. — тренер ДЮКФП «Юність».
  5. Смірнова О.А. — тренер ДЮКФП «Юність».
  6. Мажулін В.С. — вчитель фізичної культури Тавільжанської ЗОШ І-ІІІ ст.
  7. Дорошенко В.А. — вчитель фізичної культури Пристанційної ЗОШ І-ІІІ ст.

 

 

 

 

 

Додаток 2

до наказу відділу освіти Дворічанської районної 

державної адміністрації

       30.09.2011  269

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник голови

обласної державної адміністрації

_______________    Є.Є. Савін

УМОВИ

проведення малих Олімпійських ігор «Діти Харківщини»

у загальноосвітніх навчальних закладах області

I. Мета проведення

Малі Олімпійські ігри «Діти Харківщини» серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Харківської області проводяться за підтримкою голови Харківської обласної державної адміністрації Добкіна М.М., Харківського міського голови Кернеса Г.А., Національного Олімпійського комітету України.

Метою проведення малих Олімпійських ігор є:

створення умов для організації дозвілля дітей та учнівської молоді;

профілактика негативних явищ у дитячому та молодіжному середовищі;

виховання й розвиток творчого потенціалу й підтримка талановитих дітей;

виховання моральних і вольових якостей у дітей та молоді.

ІІ. Система проведення

Малі Олімпійські ігри проводяться з жовтня 2011 року по квітень
2012 року в чотири етапи:

1-й етап – внутрішкільні змагання (жовтень – листопад);

2-й етап – районні змагання (грудень - січень);

3-й етап – зональні змагання районів та міст області, м. Харкова              (лютий - березень);

4-й етап – фінальні змагання (квітень).

ІІІ. Склад учасників

У змаганнях беруть участь учні 3 – 8-х класів загальноосвітніх шкіл, за 3 віковими групами:

1 група – учні 3 – 4 класів;

2 група – учні 5 – 6 класів (змагання проводяться за програмою Всеукраїнського спортивно-масового заходу «Олімпійське лелеченя»);

3 група – учні 7 – 8 класів.

Змагання командні. Склад команди 16 осіб (6 дівчат + 6 юнаків + 4 запасних). У 1 та 3 вікових групах  до складу команди входить «батьківська трійка». Загальне керівництво командою покладається на класного керівника та вчителя фізичної культури. У 1-му етапі змагань беруть участь команди, сформовані на базі кожного окремого класу, у 2-му, 3-му і 4-му етапах  - збірні команди навчальних закладів за відповідною віковою групою.

1-й етап – внутрішкільні змагання, у яких беруть участь всі класи загальноосвітнього навчального закладу відповідної вікової групи;

2-й етап – районні змагання, у яких беруть участь команди-переможці внутрішкільних змагань у кожній віковій групі (взагалі – 3 команди від кожного загальноосвітнього навчального закладу);

3-й етап – зональні змагання, у яких беруть участь команди-переможці районних змагань. Команди-переможці районів та міст області (по 3 команди від кожної адміністративної одиниці: по одній – на кожну вікову групу) розподіляються на 6 зон за територіальним принципом, команди м. Харкова – на 3 зони за результатами жеребкування;

4-й етап – фінальні змагання, у яких беруть участь команди-переможці зонального етапу (по 3 команди від кожної адміністративної одиниці: по одній – на кожну вікову групу).

ІV. Програма змагань

3 – 4 класи

І. «Рухливі естафети»

«Скейт» – команди шикуються по 6 осіб (юнаки) перед стартовою лінією, на відстані 12 м розташовуються 6 осіб (дівчата). По команді «марш» учасник лягає на скейт і, відштовхуючись руками, рухається вперед до протилежної лінії та передає естафету-скейт учасниці команди.

«Змійка» – команди шикуються в колону по одному перед стартовою лінією. На відстані 12 м перед колоною установлюють фішки: в 3-х метрах одну від іншої. Перший учасник команди тримає в руках великий гумовий м’яч та по сигналу «марш» починає перекочувати м’яч «змійкою». Оминувши останній орієнтир, учасник повертається назад, перекочуючи м’яч по прямій, та передає естафету наступному учасникові.

Головні правила:

м’яч не повинен стрибати по майданчику (тільки перекат м’яча);

м’яч передається учасникам за лінією старту з рук у руки;

м’яч не повинен збивати фішки.

«Картопля» – команди шикуються в колону по одному перед стартовою лінією, на відстані 12 м креслять перед колоною 3 кола в 3-х метрах один від одного. Перший учасник тримає у руках торбинку з трьома «картоплями» та по сигналу «марш» він, просуваючись уперед, укладає по одній картоплі в кожний кружок. Потім, оминаючи орієнтир, повертається назад і передає порожню торбинку наступному учаснику. Той проходить дистанцію, збираючи «посаджену картоплю», повертається до третього учасника команди, який проходить дистанцію, «садячи картоплю».

«Комплексна естафета»

1-й етап – пробігти над лавкою: ноги нарізно (лавка – між ніг) та проповзти крізь тунель (дівчата);

2-й етап – підтягнутись на руках на гімнастичній лавці та проповзти крізь тунель (юнаки);

3-й етап – біг удвох (юнак + дівчинка), взявши за руки (гімнастична лавка – між учасниками).

Головні правила:

естафета передається доторканням руки;

юнаки приймають естафету, сидячи на кінці лавки, ноги повинні бути за лінією старту. На наступному етапі юнаки лягають на лавку, виконуючи вправи до кінця лавки;

старт дається один раз, час фінішу фіксується після проходження всіх              3-х етапів всіма учасниками.

ІІ. Конкурси батьківських трійок

1. Біг з підбиванням ракеткою для бадмінтону повітряної кульки.

2. Стрибки у мішках.

3. Удари по футбольних воротах на точність: м’яч повинен пересікти лінію воріт у повітрі.

У випадку не виконання головних правил естафети та конкурсів команді за кожну помилку додається штрафний час – 5 секунд.

ІІІ. Спортивна вікторина на тему: «Історія Олімпійського руху» – беруть участь 4 учасники команди.

5 – 6 класи

Всеукраїнський спортивно-масовий захід серед дітей та юнацтва “Олімпійське лелеченя”

Ініціатором і засновником всеукраїнського спортивно-масового заходу серед дітей та юнацтва “Олімпійське лелеченя” є Національний олімпійський комітет України.

Захід спрямований на реалізацію одного із важливих напрямків діяльності Міжнародного олімпійського комітету – надихнути молодих людей всього світу долучитись до спорту, сприйняти його філософію та жити за олімпійськими цінностями.

1. Загальні положення

1.1. Всеукраїнський спортивно-масовий захід серед дітей та юнацтва “Олімпійське лелеченя” (надалі – Захід) проводиться НОК України за підтримки центрального органу виконавчої влади у сфері фізичної культури та спорту протягом кожного навчального року.

1.2. Основна мета Заходу – виховання учнів на гуманістичних цінностях олімпійського руху – дружби, взаємоповаги, солідарності, благородства; формування в них навичок і культури здорового способу життя, залучення їх до активних занять фізичною культурою та спортом, підготовка до високопродуктивної праці.

1.3. Правове регулювання Заходу здійснюється відповідно до законодавства України, Статуту НОК України та цього Положення.

1.4. При проведенні Заходу не допускається використання прапорів, гасел, знаків, символік тощо, які мають ознаки політичних партій, різних рухів та організацій громадян, які не мають спортивної спрямованості. Не допускається будь-яка політична агітація та пропаганда.

2. Мета та завдання

2.1. Мета Всеукраїнського спортивно-масового заходу серед дітей та юнацтва “Олімпійське лелеченя” – пропаганда здорового способу життя, поширення ідей олімпізму, розвиток олімпійського руху в Україні шляхом залучення якомога більшої кількості дітей та юнацтва до занять спортом, організація змістовного дозвілля.

2.2. Завдання заходу:

2.2.1. формування свідомості учнів щодо корисності та необхідності занять фізичною культурою і спортом;

2.2.2. збагачення знаннями учнів стосовно олімпійських видів спорту, історії Олімпійських ігор, видатних спортсменів;

2.2.3. формування уявлення учнів про олімпійський рух у світі та, зокрема, в Україні.

2.2.4. розвиток пізнавального інтересу до фізичної культури, спорту та олімпійського руху;

2.2.5. створення засобами фізичної культури та спорту творчої атмосфери, пробудження в учнях бажання розвиватися та удосконалювати свої здібності;

2.2.6. формування позитивного відношення та інтересу до фізичної культури, спорту, олімпійського руху та здорового способу життя;

2.2.7. сприяння вихованню почуття патріотизму, гордості за успіхи українських спортсменів, які гідно представляють нашу державу на міжнародних змаганнях найвищих рівнів;

2.2.8. сприяння поширенню ідей гуманізму.

3. Організація проведення

3.1. Всеукраїнський спортивно-масовий захід серед дітей та юнацтва “Олімпійське лелеченя” проводиться у чотири етапи:

I етап – загальношкільний – вересень-жовтень;

II етап – районний (міський) – листопад-грудень;

III етап – обласний – січень-квітень;

IV етап – всеукраїнський – травень-червень.

3.2. У 2011 році:

3.2.1. Перший (стартовий) Захід буде проводитися як пілотний проект серед учнів шкіл мережі із впровадження олімпійської освіти (Додаток 1) та включатиме 3 етапи: загальношкільний і обласний (квітень-травень 2011 року) та всеукраїнський (червень 2011 року);

3.2.2. З початку нового навчального року Захід буде проводитись відповідно до пункту 3.1. цього положення.

3.3. Загальне керівництво проведенням Заходу здійснюється Національним олімпійським комітетом України спільно з центральним органом виконавчої влади у сфері фізичної культури та спорту.

3.4. Організація і проведення I етапу покладається на педагогічний колектив школи, безпосереднє проведення – на відповідний оргкомітет та головну суддівську колегію школи.

3.5. Організація і проведення II етапу заходу покладається на місцеві осередки НОК України, місцеві органи виконавчої влади у сфері фізичної культури та спорту. Безпосереднє проведення здійснюють відповідні оргкомітети та суддівські колегії.

3.6. Керівництво та організацію проведення заходу в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі здійснюють осередки НОК України, місцеві органи виконавчої влади у сфері фізичної культури та спорту. Безпосереднє проведення III етапу Заходу покладається на оргкомітет та суддівську колегію.

3.7. Безпосереднє проведення IV етапу покладається на НОК України та головну суддівську колегію.

4. Учасники Заходу

4.1. У I етапі Заходу беруть участь команди, складені з учнів 5-6 класів (кожен клас виставляє окрему команду) у кількості 12 осіб, з них: 6 – дівчат та 6 – хлопчиків.

4.2. У II, ІІІ та ІV етапах Заходу беруть участь збірні команди навчального закладу, складені з учнів 5-6 класів у кількості 13 осіб, з них: 6 – дівчат, 6 – хлопчиків та представник навчального закладу.

5. Програма заходу

5.1. Програма Заходу на всіх етапах включає три складові: спортивну, освітню та культурну частини.

5.2. I етап.

5.2.1. Презентація команди (назва, емблема, девіз).

5.2.2. Комбінована естафета.

5.2.3. Рухлива гра.

5.2.4. Вікторина.

5.3. II етап.

5.3.1. Презентація команди (назва, емблема, девіз).

5.3.2. Комбінована естафета.

5.3.3. Рухлива гра.

5.3.4. Вікторина.

5.4. III етап.

5.4.1. Презентація команди (назва, емблема, девіз, інформація про школу).

5.4.2. Комбінована естафета.

5.4.3. Рухлива гра.

5.4.4. Культурно-освітня програма (вікторина, конкурс малюнку, театралізоване дійство на олімпійську тематику).

5.5. IV етап

5.5.1. Презентація команди (назва, емблема, девіз, інформація про школу та регіон).

5.5.2. Комбінована естафета.

5.5.3. Рухлива гра.

5.5.4. Культурно-освітня програма (вікторина, конкурс малюнку, театралізоване дійство на олімпійську тематику, фотоконкурс «Ми і спорт»).

5.6. Наповнення спортивної, освітньої та культурної частин програми Заходу на кожному з етапів визначається оргкомітетом відповідно до методичних рекомендацій .

6. Визначення та нагородження переможців

6.1. Команди-переможці та команди-призери визначаються у кожному окремому виді програми Заходу на кожному з етапів.

6.2. Команди-переможці І, ІІ та ІІІ етапів визначаються за найменшою сумою місць, набраною за результатами окремих видів програми Заходу. При однаковій сумі балів перевага надається команді, у якої кращим є результат у комплексній естафеті. На IV етапі Заходу команда-переможець не визначається.

6.3. Команди-переможці та команди-призери у кожному окремому виді програми Заходу нагороджуються:

6.3.1. на І етапі – дипломами різних ступенів місцевих осередків НОК України;

6.3.2. на ІІ та ІІІ етапах – дипломами різних ступенів місцевих осередків НОК України та сувенірною атрибутикою НОК України;

6.3.3. на IV етапі – медалями і дипломами відповідного ступеня та подарунками НОК України.

6.4. Вчителі фізичного виховання та школи, які підготували команди-переможців та команди-призерів у кожному окремому виді програми IV етапу Заходу нагороджуються дипломами відповідного ступеня та подарунками НОК України. Всі учасники IV етапу Заходу отримують сертифікат учасника фіналу Заходу та сувенірну атрибутику НОК України.

7. Партнери

7.1. НОК України має право залучати до організації та проведення Заходу партнерів та спонсорів.

8. Логотип

8.1. Захід може мати офіційний логотип, який повинен використовуватись в офіційній рекламі заходу, продиктованій НОК України, при анонсуванні заходу, у друкованій та іншій поліграфічній продукції, що готується до заходу.

8.2. Офіційний логотип Заходу затверджується Виконкомом НОК України.

9. Порядок і термін подачі заявок

9.1. Після проведення I етапу загальноосвітній навчальний заклад направляє протокол до місцевого осередку НОК України.

9.2. Районний (міський) оргкомітети та суддівські колегії визначають учасників II етапу (можливе проведення змагань II етапу по підгрупах або зонах з наступним проведенням фінальної частини). За результатами проведення II етапу протоколи направляються до Кримського республіканського, обласних, Київського та Севастопольського міських оргкомітетів.

9.3. Кримський республіканський, обласні, Київський та Севастопольський міські оргкомітети за результатами III етапу заходу направляють до 1 травня поточного навчального року матеріали (протокол, копію свідоцтва про народження та копію ідентифікаційного номера кожного учасника) на переможців – учасників IV етапу заходу до Всеукраїнського оргкомітету за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 42, Національний олімпійський комітет України.

10. Висвітлення Заходу у ЗМІ

10.1. Захід широко анонсується та висвітлюється в ЗМІ.

10.2. Національний олімпійський комітет України та місцеві осередки НОК України запрошують представників ЗМІ взяти активну участь у Заході.

10.3. НОК України в офіційних прес-релізах розповсюджує інформацію про Захід, його історію та інформацію про організацію.

10.4. По завершенню Заходу готуються окремі теле- та радіопередачі про перебіг подій, яскраві моменти та творчий підхід організаторів до реалізації мети зазначеного заходу.

11. Фінансування Заходу

11.1. Витрати на проведення першого, другого та третього етапів здійснюються за рахунок місцевих бюджетів та інших джерел, не заборонених законодавством України.

11.2. Витрати на проведення четвертого етапу Заходу здійснюються за рахунок НОК України та інших джерел, не заборонених законодавством України.

Методичні рекомендації

Знання історії і розвитку олімпійського руху, його ідеалів і цінностей, місця у системі явищ сучасного суспільства, формування в учнів навичок та культури здорового способу життя, залучення їх до активних занять фізичною культурою і спортом має велике виховне і освітнє значення. Саме тому, Національний олімпійський комітет України ініціював проведення Всеукраїнського спортивно-масового заходу серед дітей та юнацтва “Олімпійське лелеченя”.http://lelechenya-noc.org/wp-includes/js/tinymce/plugins/wordpress/img/trans.gif

Дуже важливо, щоб у підготовці та проведенні заходу брав участь весь педагогічний колектив навчального закладу. Бажано залучити до його проведення учасників Олімпійських ігор, відомих спортсменів, тренерів, випускників навчального закладу, які мають спортивні досягнення, діячів культури і мистецтва. Велику користь у справі виховання школярів, встановленні добрих відносин взаєморозуміння, взаємоповаги і співробітництва сім’ї і школи відіграє участь батьків у цьому заході.

До змагань допускаються учні, віднесені за станом здоров’я до основної медичної групи. Учні, віднесені за станом здоров’я до підготовчої і спеціальної медичних груп, можуть бути помічниками, суддями тощо.

Важливою умовою проведення заходу є виконання церемоній (відкриття, складання присяги учасниками і суддями, нагородження та закриття) та використання олімпійської символіки.

Захід “Олімпійське лелеченя” є комплексним. Його програма складається з презентації команди, спортивної та культурно-освітньої програм.

Презентація команди «Ми – олімпійська надія України» – представлення команди з використанням художнього слова, вокалу, виконання елементів видів спорту, танцю, що розповідає про місце олімпійського руху в діяльності навчального закладу, регіону. Презентуючи команду варто звернути увагу на виготовлення емблеми, наявність девізу, музичного супроводу, використання мультимедійних засобів, художнього оздоблення місця презентації, плакатів, газет та ін. Тривалість презентації – до 10 хв.

До спортивної програми належать змагання з комплексної естафети, до якої входять елементи різних видів спорту.

Комбінована естафета складається з 12 етапів по 30 м. Етапи комбінованої естафети кожний навчальний заклад може формувати на свій розсуд із представлених нижче видів рухової діяльності:

1. Біг «по сходинках».

2. Біг з підбиванням повітряної кульки.

3. Біг з підкиданням м’ячика ракеткою для настільного тенісу.

4. Біг у ластах.

5. Стрибки у мішках.

6. Стрибки з м’ячем, затиснутим між колінами.

7. Біг, обертаючи скакалку вперед.

8. Стрибки «по купинах».

9. Ведення баскетбольного м’яча з обвідкою стійок.

10. Подолання перешкод висотою 50 см.

11. Ведення футбольного м’яча з обвідкою стійок.

12. Гладкий біг на 30 м.

13. Біг з розкладанням предметів («посадка картоплі»).

14. Подолання перешкоди підлазінням.

15. Ведення малого м’яча гімнастичною палицею.

Порядок етапів естафети на фінальних змаганнях визначається оргкомітетом і оприлюднюється під час наради з представниками команд-учасниць фінального туру.

Крім того, варто звернути увагу на виконання таких вправ, як:

  • метання «літаючої тарілки»;
  • подолання бар’єрів;
  • стрибки на скакалці (на кількість разів за 20 сек.);
  • стрибки «у квадраті» (на кількість разів за 20 сек.);
  • кидання набивного м’яча (1 кг) назад;
  • метання малого м’яча з колін на дальність.

Культурно-освітня програма включає вікторину «Знавець олімпійського спорту», конкурс малюнків та літературних творів на олімпійську тематику.

Проведенню вікторини повинні передувати заняття, на яких учні знайомляться з історією Олімпійських ігор Стародавньої Греції, відродженням сучасних Олімпійських ігор, символікою та церемоніями Ігор, розвитком олімпійського руху в світі та Україні. Запитання мають бути чіткими і конкретними. Варто вивісити у школі орієнтовні запитання, список рекомендованої літератури, щоб учні могли і самостійно готуватися до вікторини.

Організаційні форми проведення вікторини можуть бути різними. Учні можуть відповідати усно або письмово, індивідуально або групою. Для забезпечення наочності та підвищення зацікавленості учнів доцільно використовувати мультимедійні засоби. Важливо повідомити учнів про час, який відводиться на відповідь.

Підсумки конкурсу малюнків доцільно оприлюднити у навчальному закладі, зробивши виставку представлених робіт.

Визначення переможців літературного конкурсу (віршів) варто провести як засідання читацького клубу, літературних читань, презентації або концерту.

7 – 8 класи

І. Плавання

Естафетне плавання 25 м х 10 осіб (5 юнаків + 5 дівчат). Учасники можуть пливти любим стилем і змінювати його.

ІІ. Комплексні естафети

1. «Баскетбольна естафета»

Команди шикуються в колону по одному перед стартовою лінією. На відстані 15 м перед колонами ставлять кеглі в 3-х метрах один від іншого. Перший учасник кожної команди тримає у руках баскетбольний м’яч. По сигналу перший учасник починає ведення м’яча, обводячи кеглі, обвівши останній орієнтир, кидають м’яч у баскетбольний кошик (на відстані 1 м) з обов’язковим влученням. Після влучення в кошик учасник, тримаючи м’яч у руках, по прямій вертається до команди й передає його наступному учасникові. Час фіксується по останньому учаснику.

Головні правила:

учаснику, який не влучив у кошик, дається друга спроба, якщо гравець знову не влучив, команді додається штрафний час – 5 секунд;

м’яч передається учасникам за лінією старту з рук у руки.

2. «Човниковий біг»

Команди шикуються в колону по одному перед стартовою лінією. На відстані 9 м від старту встановлюються набивні м’ячі. Кожний учасник по сигналу пробігає дистанцію, оббігаючи набивного м’яча, вертається до команди, передавши естафету торканням руки.

3. «Естафета в мішках»

Команди шикуються в колону по одному перед стартовою лінією. На відстані 12 м перед колонами ставлять орієнтир. По команді учасник у мішку просувається стрибками до лінії орієнтира й вертається назад до лінії старту, після чого передає мішок наступному учасникові.

Головні правила:

учасник одягає мішок тільки за лінією старту, допомога учасників допускається.

4. «Комбінована естафета»

Комбінована естафета складається з 3-х етапів:

1-й етап починають дівчата – команди шикуються перед лінією старту в колону. Перша учасниця тримає гімнастичний обруч. По сигналу з лінії старту учасниця починає перекочувати обруч до орієнтиру, розташованого на відстані 12 м, оббігаючи орієнтир, і повертається назад, виконуючи перекочування, передає обруч наступному учасникові;

2-й етап юнаки – учасник стрибає через скакалку і, приземлюючись на майданчику з ноги на ногу за лінією орієнтира, розміщеного на відстані 12 м, повертається у зворотному напрямку, передаючи скакалку наступному учаснику за лінією старту;

3-й етап (дівчата + юнаки) – два учасники стають у гімнастичний обруч, при пересуванні один учасник веде баскетбольний м’яч, інший тримає обруч. Назад учасники повертаються, помінявшись місцями.

Головні правила:

перекочувати обруч, не відпускаючи вперед, постійно контролюючи його рукою;

старт дається один раз, а час фінішу фіксується після проходження всіх 3-х етапів всіма учасниками.

ІІІ. «Зі спортом по життю» (конкурс за участю батьків учнів)

1. «Човниковий біг 9 м х 3 чол. (тато, мати, дитина)»

Команди шикуються в колону по одному перед лінією старту. На відстані 9 м від старту встановлюються набивні м’ячі, тато по сигналу пробігає дистанцію, оббігає набивний м’яч, повертається до мами, передаючи естафету доторканням руки, дитина закінчує дистанцію.

2. «Ведення баскетбольного м’яча (тато, мати, дитина)»

Команди шикуються на стартовій лінії. На відстані 12 м перед колонами ставлять кеглі в 3-х метрах один від іншого. Перший учасник – тато тримає в руках баскетбольний м'яч. По сигналу тато починає ведення м’яча, обводячи кеглі. Обвівши останній орієнтир, кидає м’яча у баскетбольний кошик з обов’язковим влученням. Після влучення у кошик, тримаючи м’яча у руках, тато по прямій вертається до мами й передає м’яч. Закінчує естафету дитина.

Учаснику, який не влучив у кошик, надається друга спроба, у випадку невлучання додається штрафний час – 5 сек.

3. «Комбінована естафета (тато, мати, дитина)»

Зі старту дитина пробігає 4 м, виконує перекид вперед на гімнастичному маті, проповзає на животі по гімнастичній лаві, оббігає орієнтир і по прямій вертається на лінію старту, передавши естафету мамі. Мама виконує на гімнастичному маті п’ять присідань, руками дотримуючись підлоги. Дистанцію закінчує тато, виконує перекид вперед на гімнастичному маті, проповзає на животі по гімнастичній лаві, оббігає орієнтир і по прямій вертається на лінію старту.

4. «Естафета «Стрибок» (тато, мати, дитина)»

Команди шикуються на стартовій лінії. На відстані 12 м розміщують орієнтир. Мама виконує стрибки зі скакалкою до орієнтира й назад, передає естафету дитині, охопивши між ногами баскетбольний м’яч, стрибками проходить цю дистанцію. Закінчує естафету тато стрибками в мішку.

ІV. Конкурси батьківських трійок

1. Біг з підбиванням ракеткою для бадмінтону повітряної кульки.

2. Стрибки в мішках.

3. Удари по футбольних воротах на точність, м’яч повинен пересікти лінію воріт у повітрі.

У випадку невиконання головних правил естафети і конкурсів команді за кожну помилку додається штрафний час – 5 секунд.

V. Спортивна вікторина на тему: «Історія Олімпійського руху» – беруть участь 4 учасники команди

V. Умови проведення та визначення переможців

Право брати участь у зональних змаганнях малих Олімпійських ігор надається головною суддівською колегією за умови надання звіту та протоколів 1-го та 2-го етапів змагань не пізніше 10 днів до проведення 3-го етапу змагань.

Переможці зональних змагань представлятимуть райони/міста на фінальних змаганнях малих Олімпійських ігор.

Змагання проводяться згідно з діючими правилами.

Команди-переможці визначаються:

  •  серед учнів 3 – 4 класів - по найменшій сумі зайнятих місць у 3-х видах програми, за участь батьківських трійок нараховується 1 бал, за неучасть батьківської трійки очки не  нараховуються.
  • серед учнів 5 – 6 класів – відповідно до програми змагань Всеукраїнського спортивно-масового заходу «Олімпійське лелеченя»;
  • серед учнів 7 – 8-х класів - по найменшій сумі зайнятих місць в п’яти видах програми.

У випадку рівності суми місць у загальнокомандному заліку перевага надається  команді, яка має більше 1, 2, 3 і т.д. місць, набраних у кожному виді програми, та має кращий показник по спортивній вікторині.

VI. Нагородження

Команди, які посіли 1 3 місця у загальному заліку кожної вікової групи, нагороджуються кубками голови Харківської обласної державної адміністрації, медалями, дипломами Головного управління у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації та пам’ятними призами.

Команди, які посіли 1 3 місця у кожному виді змагань за програмою, нагороджуються кубками та дипломами Головного управління у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації.

VII. Фінансування

Витрати, пов’язані з організацією та проведенням І, ІІ етапів малих Олімпійських ігор, та витрати, пов’язані з участю команд у ІІ, ІІІ, ІV етапах, здійснюються за рахунок коштів місцевих бюджетів (оплата проїзду учасників та представників команд до місця проведення та в зворотному напрямку, добові в дорозі, проживання та харчування учасників та представників команд за рахунок сторони, що відряджає).

Витрати, пов’язані з організацією і проведенням ІІІ етапу малих Олімпійських ігор несуть:

Головне управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації разом з Головним управлінням у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації – зональні змагання районів та міст області;

управління з питань фізичної культури та спорту Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради – зональні змагання районів м. Харкова.

Витрати на проведення ІV етапу малих Олімпійських ігор (оплата харчування суддівської колегії; медичне обслуговування; придбання кубків, медалей, дипломів та пам’ятних призів) здійснюються за рахунок Головного управління у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації.

Фінансування проведення змагань та нагородження для ІІ вікової категорії (5-6 класи) здійснюються згідно з програмою змагань Всеукраїнського спортивно-масового заходу «Олімпійське лелеченя».

VIIІ. Заявки та допуск до змагань

Попередні заявки установленої форми на участь у ІІІ етапі малих Олімпійських ігор подаються в суддівську колегію разом із звітами про проведення змагань І та ІІ етапів не пізніше ніж за 10 днів до проведення змагань.

Офіційні заявки установленої форми на участь у малих Олімпійських іграх подаються безпосередньо до мандатної комісії в день проведення змагань.

Не допускаються до участі у змаганнях особи, які не мають на дозволу лікаря.

Відповідальність за техніку безпеки та медичний контроль по допуску до змагань несуть безпосередньо управління з питань фізичної культури та спорту Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради, Департамент освіти Харківської міської ради, Головне управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації, Головне управління у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації, управління/відділи освіти, комітети, управління у справах сім’ї, молоді та спорту районних у місті Харкові рад та районних/міських державних адміністрацій.

 

 

Начальник Головного управління у справах сімї, молоді та спорту обласної державної адміністрації

___________ Д.І. Перепелиця

 

Начальник Головного управління освіти і науки обласної державної адміністрації

______________  Р.В. Шаповал

 

 

Виконавчий директор Харківського обласного відділення Національного олімпійського комітету України

_______________  С.М. Душин

 

Начальник Харківського обласного управління з фізичного виховання та спорту

______________  О.В. Савченко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

до наказу відділу освіти Дворічанської районної 

державної адміністрації

       30.09.2011  269

 

З А Я В К А

 

команди на участь у ________ етапі змагань малих Олімпійських ігор

«Діти Харківщини» 2011-2012 навчального  року серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів

п/п

Прізвище, ім’я  та по батькові (повністю)

Рік народження

Навчальний заклад, клас

Спортивна кваліфікація учасника

Прізвище тренера (вчителя)

Дата, підпис лікаря та печатка  закладу навпроти кожного прізвища

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

       Перелічені в списку особи пройшли належне тренування і до змагань підготовлені.

       Допускається до участі в змаганнях ______________________________осіб.

(кількість прописом)

 

Підписи:

 

Начальник відділу освіти

 

М.П.      

 

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Начальник відділу фізичної культури та спорту районної державної адміністрації

М.П.      

 

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Представник   команди

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Лікар

 

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Додаток 4

до наказу відділу освіти Дворічанської районної  

державної адміністрації

       30.09.2011  269

ГРАФІК

проведення урочистого відкриття та безпосередніх заходів

малих Олімпійських ігор

у __________________ ЗНЗ Дворічанського району

 

Дата

ЗНЗ

Час

Заходи/Класи, що змагаються

Контроль

 

 

8.30

Урочисте відкриття

 

14.00

3 - 4

 

 

14.00

5 - 6

 

 

14.00

7 - 8

 

10.00

Урочисте закриття

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 216
Дата публікації: 03:00 01.01.1970
Пошук
Консультації з громадськістю
Консультація міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
...
Анонс подій
22.10.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:22.10.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, діяльність яких спрямовує та контролює голова райдержадміністрації Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, діяльність яких спрямовує та контролює голова райдержадміністрації Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:22.10.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Апаратна нарада з керівниками підпорядкованих структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада з керівниками підпорядкованих структурних підрозділів райдержадміністрації Організатор:Чудік Л.І. – заступник голови райдержадміністрації Час проведення:22.10.2018 09:00 Місце проведення:Райдержадміністрація, кабінет №24
09:00 - Апаратна нарада з керівниками підпорядкованих структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада з керівниками підпорядкованих структурних підрозділів райдержадміністрації Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:22.10.2018 09:00 Місце проведення:Райдержадміністрація, кабінет № 30
09:00 - Апаратна нарада з керівниками підпорядкованих структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада з керівниками підпорядкованих структурних підрозділів райдержадміністрації Організатор:Павленко О.П. – заступник голови райдержадміністрації Час проведення:22.10.2018 09:00 Місце проведення:Райдержадміністрація, кабінет №25
13:30 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам при Дворічанській районній державній адміністрації Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам при Дворічанській районній державній адміністрації Організатор:Скоропльот Н.І. – начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Час проведення:22.10.2018 13:30 Місце проведення:смт Дворічна, вул. 35-ї Гвардійської дивізії, 9, к.№7
23.10.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:23.10.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Л. ЧУДІК Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Л. ЧУДІК Організатор:Катеренюк В.І. – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:23.10.2018 09:00 Місце проведення:с. Терни Новоєгорівська сільська рада
09:00 - Галузева нарада працівників закладів культури відділу культури і туризму районної державної адміністрації Галузева нарада працівників закладів культури відділу культури і туризму районної державної адміністрації Організатор:Черкасова В.В. – головний спеціаліст відділу культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:23.10.2018 09:00 Місце проведення:РБК
11:00 - Засідання призовної комісії Дворічанського району Засідання призовної комісії Дворічанського району Організатор:Трунова Ю.С. - головний спеціаліст з питань режимно-секретної, оборонної та мобілізаційної роботи апарату районної державної адміністрації Час проведення:23.10.2018 11:00 Місце проведення:Райдержадміністрація, кабінет № 24
24.10.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:24.10.2018 08:00 Місце проведення:Не визначено!
09:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації О. Павленко Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації О. Павленко Організатор:Катеренюк В.І. – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:24.10.2018 09:00 Місце проведення:с. Обухівка Колодязненська сільська рада
11:00 - Засідання організаційного комітету з питань підготовки та проведення заходів з нагоди визволення України від фашистських загарбників Засідання організаційного комітету з питань підготовки та проведення заходів з нагоди визволення України від фашистських загарбників Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:24.10.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
Докладніше
Посилання















 



 

 

Версія для слабо- зорих