Про підсумки І (районного) етапу огляду готовності навчальних закладів району до початку нового 2011-2012 навчального року.

ДВОРІЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

НАКАЗ

 

15.08.2011р.                                                                                  216

 

Про підсумки І (районного) етапу

огляду готовності навчальних закладів

району до початку нового

2011-2012 навчального року.

 

На виконання наказу Головного управління освіти і науки від 30.06.11 № 383 «Про проведення огляду готовності дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, інтернатних та професійно-технічних навчальних закладів області до роботи в 2011/2012 навчальному році», наказу відділу освіти райдержадміністрації від 18.07.11 №210 «Про проведення огляду готовності дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів району до роботи в 2011-2012 навчальному році» з метою встановлення рівня готовності дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних закладів району до роботи в 2011/2012 навчальному році комісією, затвердженою розпорядженням голови райдержадміністрації від 03.08.2011 № 191, з 9 по 11 серпня 2011 року проведено огляд готовності згідно графіка. Комісія відмічає серйозну роботу колективів закладів щодо підготовки до нового навчального року. Якісний поточний ремонт здійснили всі дошкільні установи. Було відремонтовано всі групові кімнати, спальні, полагоджені та пофарбовані ігрові та спортивні майданчики. На ремонт та зміцнення матеріально-технічного стану дошкільних установ залучено коштів в розмірі 631 885 грн., що на 583 357 грн. більше ніж в минулому році.

В рамках підготовки до нового навчального року в усіх 17 загальноосвітніх школах та 2-х позашкільних навчальних закладах повністю проведені поточні ремонти: класних кімнат, коридорів, підсобних приміщень.

ТОВ «Котельні лікарняного комплексу» провели поточний ремонт котелень та топкових. Ведуться роботи по введенню в експлуатацію реконструйованих котелень в с. Кам’янка та с. Рідкодуб.

Всього на проведення ремонтних робіт було використано 331,2 тис. грн.. із них 6,0 тис. грн.. – бюджетні кошти, 325,2 тис. грн.. – коштів спеціального фонду бюджету, спонсорські та батьківські кошти.

За кошти районного бюджету було проведено поточний ремонт в ДЮКФП «Юність» на суму 1785 грн. та ЦДЮТ - 1400 грн.

Відремонтовані їдальні в Мечниківській, Дворічанській ЗОШ І-ІІІ ст. та Кутьківській ЗОШ І-ІІ ст., проведено ремонт харчоблоків в Дворічанській та Топільській ЗОШ І-ІІІ ст.

         Проведено ремонт спортивних залів в таких навчальних закладах: Тавільжанська, Мечниківська, Дворічанська, Вільшанська, Жовтнева ЗОШ І-ІІІ ст., Рідкодубська ЗОШ І-ІІ ст.

         В Дворічанському ліцеї, Дворічанській ЗОШ І-ІІІ ст., Мануїлівській ЗОШ І-ІІ ст. проведено частковий ремонт дахів будівель шкіл.

         Ремонт внутрішньої системи водопостачання проведено в Дворічанській, Колодязненській ЗОШ І-ІІІ ст.

         Проведений поточний ремонт системи опалення у Вільшанській, Дворічанській, Пристанційній ЗОШ І-ІІІ ст. та Мануїлівській ЗОШ І-ІІ ст..

Відремонтовані котельні у Вільшанській ЗОШ І-ІІІ ст., Миколаївській , Кутьківській ЗОШ І-ІІ ст..

Проведено заміну частини вікон на енергозберігаючі склопакети в Жовтневій ЗОШ І-ІІІ ст., Рідкодубській, Миколаївській ЗОШ І-ІІ ст.

Всі вищезазначені роботи виконані за рахунок коштів спеціального фонду бюджету та спонсорські кошти.

Всі харчоблоки  закладів освіти готові до роботи в новому навчальному році, забезпечені холодною та гарячою протічною водою, холодильним та технологічним обладнанням, столовим та кухонним посудом.

Медичні огляди працівники закладів проходять вчасно відповідно графіку в повному обсязі за рахунок районного бюджету, результати фіксуються в медичних книжках відповідної форми.

         В закладах освіти забезпечено проведення профілактичних заходів спрямованих на запобігання нещасним випадкам під час навчально-виховного процесу. Всі заклади забезпечені копіями нормативно-правових актів України з питань безпеки життєдіяльності та техніки безпеки для учнів, посібниками і навчальними матеріалами з цих питань.

            Шкільні автобуси до початку нового 2011-2012 навчального року готові, всі вони пройшли технічний огляд в ДАІ та забезпечені пальним.

Для оцінки готовності навчальних закладів району до 2011-2012 навчального року відділом освіти використано кваліметричний підхід.

Враховуючи результати протоколів готовності закладів та на підставі рішення комісії:

НАКАЗУЮ:

1. Визначити переможцями районного огляду:

1.1. Серед загальноосвітніх навчальних закладів:

         1 місце – Жовтнева ЗОШ І-ІІІ ст. (директор Бердник Н.Г.);

         2 місце –Дворічанська ЗОШ І-ІІІ ст. (директор Мороз Л.Ф.);

         3 місце – Дворічанський ліцей (директор Доценко В.О.)

1.2. Серед дошкільних навчальних закладів району :

         1 місце – Дворічанський ДНЗ № 1 ( завідувач Стойка І.М.)

         2 місце – Дворічанський ДНЗ № 2 ( завідувач Уматова О.О.)

         3 місце – Вільшанський ДНЗ «Дзвіночок» (завідувач Голубенко Н.Т.)

1.3. Серед позашкільних навчальних закладів району:

         1 місце – Центр дитячої та юнацької творчості (директор Бервено О.М.)

         2 місце – Дитячо-юнацький клуб фізичної підготовки «Юність» (директор Анопко С.І.)

1.4. Серед загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІ ступенів відмітити якісну підготовку до роботи в новому навчальному році:

Пристанційну ЗОШ І-ІІ ст. (в.о. директора школи Шовгеня В.І.)

Мануїлівську ЗОШ І-ІІ ст. (директор Кравцова Т.О.)

2. Нагородити загальноосвітні заклади – переможці подяками та цінними подарунками .

3. Рекомендувати голові Дворічанської селищної ради (Магомедов Ф.А.) головам Тавільжанської (Тритяк М.І.) та Вільшанської (Мараховський С.В.) сільських рад нагородити дошкільні навчальні заклади, що перемогли у огляді готовності.

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Начальник відділу освіти

Дворічанської районної

державної адміністрації                                                     Н.І. Коваль

 

Оганесян 764-37

Переглядів: 128
Дата публікації: 16:08 30.11.2011
Пошук
Консультації з громадськістю
Консультація міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
...
Анонс подій
16.10.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступником голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступником голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:16.10.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Л. ЧУДІК Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Л. ЧУДІК Організатор:Катеренюк В.І. – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:16.10.2018 09:00 Місце проведення:Громадська приймальня
10:00 - Участь у обласному етапі Всеукраїнської виставки-конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!» Участь у обласному етапі Всеукраїнської виставки-конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!» Організатор:Коваль Н.І. – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:16.10.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків
10:00 - Участь голови районної державної адміністрації І.Григоренко в ІІІ Польсько-Українському Форумі місцевого самоврядування «Громада. Ефективний розвиток. Інвестиції в людей.» Участь голови районної державної адміністрації І.Григоренко в ІІІ Польсько-Українському Форумі місцевого самоврядування «Громада. Ефективний розвиток. Інвестиції в людей.» Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:16.10.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків, вул. Благовіщенська, 1
13:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Л. ЧУДІК Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Л. ЧУДІК Організатор:Катеренюк В.І. – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:16.10.2018 13:00 Місце проведення:Громадська приймальня
13:30 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам при Дворічанській районній державній адміністрації Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам при Дворічанській районній державній адміністрації Організатор:Скоропльот Н.І. – начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Час проведення:16.10.2018 13:30 Місце проведення:смт Дворічна, вул. 35-ї Гвардійської дивізії, 9,каб. №7
17.10.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:17.10.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Розширена апаратна нарада з заступниками голови, керівником апарату, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, керівниками організацій та установ району Розширена апаратна нарада з заступниками голови, керівником апарату, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, керівниками організацій та установ району Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:17.10.2018 09:00 Місце проведення:Мала зала засідань райдержадміністрації
09:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації О. Павленко Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації О. Павленко Організатор:Катеренюк В.І. – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:17.10.2018 09:00 Місце проведення:Громадська приймальня
10:00 - Засідання колегії з питань: 1. Про виконання заходів створення ОСББ у Дворічанському районі відповідно чинного законодавства. 2. Про здійснення соціального обслуговування (надання соціальних послуг) на території Дворічанського району. Засідання колегії з питань: 1. Про виконання заходів створення ОСББ у Дворічанському районі відповідно чинного законодавства. 2. Про здійснення соціального обслуговування (надання соціальних послуг) на території Дворічанського району. Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:17.10.2018 10:00 Місце проведення:Мала зала засідань райдержадміністрації
13:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації О. Павленко Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації О. Павленко Організатор:Катеренюк В.І. – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:17.10.2018 13:00 Місце проведення:Громадська приймальня
18.10.2018
08:00 - Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Оперативна нарада голови райдержадміністрації І. Григоренко з заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з вирішення поточних питань Організатор:Нейман С.В. – керівник апарату райдержадміністрації Час проведення:18.10.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації
09:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації І. ГРИГОРЕНКО Організатор:Катеренюк В.І. – начальник загального відділу райдержадміністрації Час проведення:18.10.2018 09:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Книжково – ілюстративна виставка-застереження «Ні-торгівлі людьми» до Міжнародного дня протидії торгівлі людьми Книжково – ілюстративна виставка-застереження «Ні-торгівлі людьми» до Міжнародного дня протидії торгівлі людьми Організатор:Кіптіла С.І. - директор ЦБС Час проведення:18.10.2018 09:00 Місце проведення:Бібліотечні філії
09:00 - Засідання районної комісії по розгляду заяв з питань призначення житлових субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям Засідання районної комісії по розгляду заяв з питань призначення житлових субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям Організатор:Скоропльот Н.І. – начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Час проведення:18.10.2018 09:00 Місце проведення:смт Дворічна, вул.35-ї Гвардійської дивізії, 9, к.№7
10:00 - Участь у обласній нараді директорів та методистів закладів позашкільної освіти Участь у обласній нараді директорів та методистів закладів позашкільної освіти Організатор:Коваль Н.І. – начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Час проведення:18.10.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків
Докладніше
Посилання















 



 

 

Версія для слабо- зорих